jeIIy Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hei har et lite problem.... Prøver å boote fra ekstern harddisk, men jeg kommer bare inn i bios igjen. har satt ekstern som første prioritet, men jeg får ikke den "press a key to boot from harddrive". Må jeg ha tastatur for at denne meldingen skal dukke opp? (har ikke tastatur akkurat nå) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er du sikker på at harddisken er mulig å starte fra? Riktig partisjonert med UEFI (evnt. MBR) slik at man kan starte fra den? Lenke til kommentar
jeIIy Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Er du sikker på at harddisken er mulig å starte fra? Riktig partisjonert med UEFI (evnt. MBR) slik at man kan starte fra den? Det er jeg ikke sikker på, men det stod UEFI "harddisk navn" hadde det gått bedre om jeg hadde bestilt en minnepenn? EDIT: testet harddisken på bærbare, men fungerte ikke. Det fungerte derimot med cd-rom. Betyr det at jeg ikke kan boote fra harddisken? Burde jeg bestille cd-rom, isåfall noen som kan linke til en billig en, som jeg bare skal bruke til å boote Endret 4. desember 2013 av jeIIy Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Du kan fint bruke en minnepenn med: Windows 7 USB / DVD Download Tool (Ikke la deg lure av navnet!). Denne lar deg lage en bootbar minnepenn Brukt den selv mange ganger med Windows 7 og Windows 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå