Jotun Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det var tidvis trist spill under SAF også, men han hadde hvertfall resultatene. I dag spilte united tidvis veldig bra, men totalbildet blir så vannvittig tannløst. Moyes har videreført alle de negative sidene SAF tilførte laget på slutten, og tatt bort stayerevne og evne til å tippe kamper i uniteds favør. Nå er det stikk motsatt. Før kunne vi sitte og håpe på seier til dommeren blåste (av og til kunne det nesten bli avgjort etter blås og) nå biter eg tenner av helt andre grunner, frykt for tap. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hadde vi 1 målsjanse i løpet av kampen? Fy flate så kjedelig kamp, noe som virker å være en gjenganger denne sesongen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Er redd vi ikke kommer til å klare å skaffe noe særlig forsterkninger heller. For hva har dette laget å tilby den typen spillere vi trenger? Benken til fordel for Fellaini, Giggs og Young? Hadde vi 1 målsjanse i løpet av kampen? Fy flate så kjedelig kamp, noe som virker å være en gjenganger denne sesongen. Hjelpe meg. Det var da alle mulige slags sjanser til begge lag. 18 avslutnigner til united, 6 på mål og 2 i stengene. 15 avslutningen til Everton, 4 på mål, 1 i stanga. Hvis ikke dette er sjanser vet ikke eg. United skulle ha spikra dette. Tafatt Endret 4. desember 2013 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 2 poeng på 3 kamper. Unbeaten på 12 kamper du liksom. Spiller uavgjort mot drittlag som blant annet ikke klarer å score. Så stiller vi opp med et drittlag selv. Fyfaen. Mange som er stolte av de kampene vi IKKE tapte? Hadde ikke hjulpet å spille 100 kamper uten tap når alle var uavgjort. Så kommer Moyes med en taktikk som hinter om at vi er bortelaget. Everton presser på hele tiden, men spillerne våre bare glaner. Er faen ikke mulig! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hadde vi 1 målsjanse i løpet av kampen? Fy flate så kjedelig kamp, noe som virker å være en gjenganger denne sesongen. Hahahahahhahahahahahahahaha. I call troll Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Hahahahahhahahahahahahahaha. I call troll Hahahahahahahahahahahahahahahaha gørr kjedelig var det iallefall. 18 avslutnigner til united, 6 på mål og 2 i stengene. 15 avslutningen til Everton, 4 på mål, 1 i stanga. Hvis ikke dette er sjanser vet ikke eg. United skulle ha spikra dette. Tafatt Skudd på mål er ikke nødvendigvis en målsjanse. Endret 4. desember 2013 av Apox 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvilken kamp så du? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Haha håper du kødder nå Apox. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Samme drittkampen som alle andre vil jeg tro. Men kverulantene tyter frem i hvert hjørne nå. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Synes kampen var spennende, jeg. Ikke kjedlig, i hvert fall. Jeg er mer flau enn sint nå. Får trøste oss med at det suger mer å være Moyes nå enn oss. Faen så jævlig jeg hadde følt meg nå om jeg var han. Tre ting: - Moyes gjorde et par rare valg som vanlig - United var uheldige - Howard var god Endret 4. desember 2013 av Harepuz Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Skal sies at jeg ikke har fått sett mange unitedkamper denne sesongen, men hvis dette går som en "spennende" kamp, så tar jeg det bare som en indikasjon at jeg ikke har gått glipp av stort. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvordan i helvete klarte dette laget å slå Leverkusen 5-0? Kanskje det var fordi Fellaini og Welbeck ikke ble brukt? Og verre er det når både Fellaini og Giggs er på banen samtidig. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Enig i at store deler var kjedelig og vanvittig temposvakt. Tidvis nasjonal strikkekveld med null fremdrift Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 "Best i desmber" my ass. 6-4-4. 22-18. Minner om et jævla middelmådig lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Moyes kampfikser Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Håper å våkne opp til at Moyes har levert oppsigelsen sin i morgen tidlig. 2 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Håper å våkne opp til at Moyes har levert oppsigelsen sin i morgen tidlig. Moyes må få litt tid på seg. 1/3 av sesongen er spilt og man roper på trenerblod allerede, det er da vel litt overdramatisk? Jeg synes Man Utd spilte bedre i dag enn hjemme mot West Brom og borte mot Liverpool. Tror mye vil endre seg før 1/1, Arsenal har det tøffeste juleprogrammet i toppen, så her vil nok Man Utd ta igjen noen poeng vil jeg tro. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hjelper lite når "noen poeng" pr def ikke er i nærheten av 12, samt at de andre lagene ikke ligger så langt bak Arsenal. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Moyes gjorde det bra med Everton? Martinez har jo fått til mer på 4 måneder enn det Moyes fikk til på 11 sesonger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Veeeeel... Nå har ikke Everton, i likhet med noen andre klubber i PL, spilt ferdig sin sesong. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå