Gå til innhold

Bærbar PC for å skrive.

buitre

Anbefalte innlegg

Hei. Trenger litt hjelp til å velge en PC.

Har brukt Mac i mange år, og vil fortsette med det. Det største problemet jeg har er at tastaturene på Mac sine bærbare er noe dritt. Har begynt å skrive lange dokumenter, og mens det går bra på min Mac Pro, siden jeg bruker et Das tastatur, så er det veldig ubehagelig å skrive over lang tid på min MacBook Air, og tidligere på min MacBook Pro.

Har sett en del på Lenovo sin T og E serie, da flere har tipset meg at disse har bra skriveegenskaper( godt tastatur, komfortabel håndleddstøtte, responsiv trackpad og matt skjerm).

Men før jeg tar valget, vil jeg gjerne få tips fra brukere her på forumet om andre maskiner som har gode skriveegenskaper, gjerne fra brukere som faktisk skriver lange dokumenter på sine maskiner.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett en del på Lenovo sin T og E serie, da flere har tipset meg at disse har bra skriveegenskaper( godt tastatur, komfortabel håndleddstøtte, responsiv trackpad og matt skjerm).

Om mulig: eksternt kvalitetstastatur. De koster fort 1000-1500, men det er verdt det. Det er mange timer som brukes på et slikt et, så det lønner seg raskt nok.

Utover det: Thinkpad T.

Lenke til kommentar

Ja, hvis du syntes at det er upraktisk å gå rundt med eksternt så kan du prøve å selge din gamle maskin også se om du kan få noen kroner for den. Du får sikkert ikke mye for den, men litt kan du kanskje få for den og dermed så kan du spare litt penger på Thinkpad T maskinen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...