kayjay- Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Heisann, Vurderer å kjøpe en miningrig til å mine litecoins med for gøy. Forventer ikke å bli søkkrik på det, så trenger ikke tilbakemeldinger på at jeg sannsynligvis aldri kommer til å bli det.. Har tenkt på å kjøpe 3x sapphire radeon hd9750. Noen som har anbefalinger å komme med til resten av hardware som trengs? Hovedkort, cpu, ram, evt. et billig men romslig kabinett, psu? Setter pris på innspill Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Egentlig, bare kjøp det billigste med 3 PCIen slots og en PSU på helst 850W Du mente 7950? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Om du googler det finner du et par gode guider, var i tenkeboksen selv om jeg skulle gjøre det samme. Men besluttet å ikke gjøre det etter mye tenking. Lenke til kommentar
kayjay- Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Egentlig, bare kjøp det billigste med 3 PCIen slots og en PSU på helst 850W Du mente 7950? Var 7950 jeg mente. Gikk litt fort tydeligvis når jeg posta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå