Arodem Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Post-apokalypsespillet Survarium går straks inn i en betafase.STALKERs åndelige oppfølger kommer neste år Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Mye av det som gjorde STALKER bra var de dystopiske og døde områdene man måtte bevege seg igjennom. Nå vet jeg ikke så mye om Survarium enda, men basert på bildene her så virker det mye mer "koselig" og lyst enn det STALKER var/er. Jeg håper dette ikke er tilfellet selvfølgelig, så om noen har mere info, feel free to share. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Tror nok det vil bli en ganske annerledes opplevelse enn Stalker, men men..jeg er lett solgt så lenge det har en eller annen form for tilknytning til de originale Stalker 2 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det første Stalker spillet var fantastisk, får bare håpe de ikke ødelegger den dystre stemningen. Lenke til kommentar
ZingFreelancer Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Stalker noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Har så fryktelig lyst på en ny stalker spill. Den vandringen gjennom radioaktivt ødemark fult av feller i form av anomalier... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Stemningen og settingen i Stalker var bare så utrolig kjip, men på en utrolig bra måte 1 Lenke til kommentar
OddY93 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 skeptisk til å lage MMO av konseptet. en CO-OP del hadde holt lenge. synd de aldri lagde det til STALKER serien, men var fantastiske spill uansett og vil alltid bli plukket frem fra hylla. Kommer aldri til å glemme preppinga til et raid inn i Pripyat for å skaffe fetere gear (hadde den fantastiske modden Oblivion lost + Arsenal Mod.) STALKER serien vil uansett bli dypt savnet. Hey Stalker get over here. lets have a little chat. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Trodde de åndelige oppfølgerne til S.T.A.L.K.E.R. var Metro-spillene Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Tror ikke Metro og Stalker har noe felles bortsett fra at de begge befinner seg i et postapokalyptisk Russland. Får også litt av den kjipe stemningen i Metro men er på langt nær like bra. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Stalker er magiske spill. Spesielt med mods som gjorde det vanskeligere, og mer "ekte". For min del, var the exploreringen av terrenget og verden, sammen med loot, og våpen som gjorde spillet magisk. Likte våpen mechanics'ene samt moddingen. Gleder meg å se om det blir noe bra dette her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå