Thomas45 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Oppgave 1 vil handle om problemer knyttet til ferskvann som ressurs i et global perspektiv. Har dere noe tips, svar eller hvilke emne det handler om ? Lenke til kommentar
MMAa- Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Akkurat denne oppgaven er jeg faktisk ikke så bekymret for. Jeg har egentlig ikke peiling på hvordan en slik eksamen utarter seg, men jeg regner med at dersom man forbereder seg på f.eks noen områder i verden med konflikter rundt ferskvann som ressurs, vil det hjelpe betraktelig. Jeg er mer nervøs for eksamensform, resterende ukjente oppgaver etc. Er det noen som vet hva en slik eksamen går ut på og hva man burde forberede seg på?? Og vil det som kommer være veldig relevant til læreboken, og er det i utgangspunktet nok å basere seg på læreboken dersom man for eksempel sikter på 5 som karakter???? Lenke til kommentar
9coLoco Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hei Mørizz Jeg foreslår å bare ta med en haug av artikler, så har man noe å gå etter når tiden er inne. så sjekk ut flere artikler på miljolare og cicero da vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå