janingelarsen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nordlys og bålpanne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Flotte linjer, lys og farger I bildet.. Kanskje kunne du hatt med litt mer til venstre og dermed fått siste strålen på nordlyset rent ut på øvre ramme og unngått hjørnet. Kunne kanskje bedret perspektivet en smule og økt bildets spenning. Et kutt litt innenfor det grønne er også en løsning slik at strålen går rent ut på venstre kanten. Men la meg understreke at nå er jeg en pirkepinne selv om det nok ville høyne bilde noe. Roar Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 DAGENS BILDE: Nordlyssesongen er over oss, noe vi setter stor pris på her i bildekritikken. Jeg liker leken med dimensjoner i dette bildet. Kontrasten mellom den "lille" bålpanna i front og nordlyset i bakkant gjør at himmelen og nordlyset fremstår som mye mer ruvende og majestetisk. Lekkert er også stjernedrysset over himmelen. Rett og slett stemningsfullt, dette. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hei, Janingelarsen. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
janingelarsen Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Takk for hyggelige kommentarer. Hilsen Jan Inge larsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg