daahl Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Heisann Jeg har program som egentlig skal starte opp automatisk men det gjør det ikke noe som irriterer meg fryktelig. Progamet heter Cerberus FTP og er en ftp som gjerne skulle ha startet om når maskinen starter siden jeg noen ganger må reboote. Det er jo fryktelig kjedelig å bruke remote dekstop hver gang du skal inn i windows for å få starta ftp servern sin. Takker for alle svart Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har du sjekke at den relevante FTP servicen står til "automatic" ? (CP -> Administrative Tools -> Services) I følge sidene til Cerberus skal FTPen ha støtte til å kjøre som en service. - Ralek - Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 I startmenyen har du en mappe kalt "Startup". Legg en snarvei til filen her så starter den automatisk opp Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 I startmenyen har du en mappe kalt "Startup". Legg en snarvei til filen her så starter den automatisk opp Bakdelen med denne fremgangsmåte er at brukeren må logges inn FØR ftpen starter. Fordelen med å sette dette som en service er at den relevante softwaren vil starte av seg selv under oppstartsprosessen. - Ralek - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå