lonix Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen Andre som stusser på at man får 2 År 2 Måneder og 8 Dager med garanti når man registerer xbone hos ms ?Det var ihvertfall det jeg fikk, fikk dere noe annet ? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Februar 2016 ja, men om den første boksen min overlever så lenge så skal jeg si meg fornøyd hvertfall. Hadde det vært et RROD lignende problem (overoppheting), så blir det problemer lenge før 2016. Er vel større sjanse for at harddisken tar kvelden., men det skjer nok lenge etter 2016. Endret 4. desember 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
lonix Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Skal vist være grei sak og bytte disk og da (etter feb 2016 altså) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Er vel det de har i utlandet? Har du kjøpt/importert selv til Norge må du etter den tiden enten dekke selv eller forholde til til gråimportør og 5 års reklamasjon. Husk at Microsoft er ikke pliktig til å hjelpe deg i Norge hvis de ikke har en garanti som gjelder utenfor kjøpslandet, så du kan risikere å måtte sende den tilbake til der du kjøpte den for å få ordnet ved eventuelle problemer. Men nå som det er sagt, MS i Norge har vært veldig flink med ting jeg har kjøpt i verdens største land, utlandet Endret 4. desember 2013 av AllFather Lenke til kommentar
lonix Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Er vel det de har i utlandet? Har du kjøpt/importert selv til Norge må du etter den tiden enten dekke selv eller forholde til til gråimportør og 5 års reklamasjon. Husk at Microsoft er ikke pliktig til å hjelpe deg i Norge hvis de ikke har en garanti som gjelder utenfor kjøpslandet, så du kan risikere å måtte sende den tilbake til der du kjøpte den for å få ordnet ved eventuelle problemer. Men nå som det er sagt, MS i Norge har vært veldig flink med ting jeg har kjøpt i verdens største land, utlandet Xbox one kommer med 3 Years WorldWide Warrenty Hvor den brukes er i forsegle uinteressant Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Derfor jeg sa "hvis ikke de har garanti som gjelder utenfor kjøpslandet" Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Xbox one kommer med 3 Years WorldWide Warrenty Hvor den brukes er i forsegle uinteressant Hvor har du dette fra? Har søkt rundt men finner ingen ting som større dette opp. Har selv store problemer med min xbox, kinecten har sluttet å fungere, kontrollen disconnecter i et kjør og selve konsollen virker heller ikke helt med. I følge MS store i norge ville heller ikke garantien fungere ved lansering av xbox i norge da denne kun gjaldt i kjøpslandet og ikke over landegrenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå