Gå til innhold

2År og 2 måneder garanti på xbone

lonix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Februar 2016 ja, men om den første boksen min overlever så lenge så skal jeg si meg fornøyd hvertfall. Hadde det vært et RROD lignende problem (overoppheting), så blir det problemer lenge før 2016.

Er vel større sjanse for at harddisken tar kvelden., men det skjer nok lenge etter 2016.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Er vel det de har i utlandet?

Har du kjøpt/importert selv til Norge må du etter den tiden enten dekke selv eller forholde til til gråimportør og 5 års reklamasjon.

Husk at Microsoft er ikke pliktig til å hjelpe deg i Norge hvis de ikke har en garanti som gjelder utenfor kjøpslandet, så du kan risikere å måtte sende den tilbake til der du kjøpte den for å få ordnet ved eventuelle problemer.

Men nå som det er sagt, MS i Norge har vært veldig flink med ting jeg har kjøpt i verdens største land, utlandet :)

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Er vel det de har i utlandet?

Har du kjøpt/importert selv til Norge må du etter den tiden enten dekke selv eller forholde til til gråimportør og 5 års reklamasjon.

Husk at Microsoft er ikke pliktig til å hjelpe deg i Norge hvis de ikke har en garanti som gjelder utenfor kjøpslandet, så du kan risikere å måtte sende den tilbake til der du kjøpte den for å få ordnet ved eventuelle problemer.

Men nå som det er sagt, MS i Norge har vært veldig flink med ting jeg har kjøpt i verdens største land, utlandet :)

Xbox one kommer med 3 Years WorldWide Warrenty :) Hvor den brukes er i forsegle uinteressant

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Xbox one kommer med 3 Years WorldWide Warrenty :) Hvor den brukes er i forsegle uinteressant

Hvor har du dette fra? Har søkt rundt men finner ingen ting som større dette opp. Har selv store problemer med min xbox, kinecten har sluttet å fungere, kontrollen disconnecter i et kjør og selve konsollen virker heller ikke helt med. I følge MS store i norge ville heller ikke garantien fungere ved lansering av xbox i norge da denne kun gjaldt i kjøpslandet og ikke over landegrenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...