Cuneax Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 If Convertible kan være det meste du ønsker deg i én dings.Smarttelefon, nettbrett og bærbar PC i ett Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 De har jo bare fått inn 6.000 dollar på to uker. De kan jo bare glemme målet om 100.000... To sjutommers skjermer er vel også ikke så optimalt for mange. Det er jo som et par store telefoner ved siden av hverandre... Jeg venter heller litt i spenning, og ser hva som kommer av kreative løsninger med fleksible display. 1 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Veldig spennende konsept, men virker ikke særlig praktisk. Jeg er en slask til å ta vare på alle tre tingene mine, ja, men hvis jeg skulle hatt noe sånt, ville jeg ventet til teknologien er kommet litt lengre. Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 No, just no, It's wrong I tell you, it's just wrong... dette konseptet vil bli realisert, men ikke med dagens teknologi, ikke slik den ble presentert i dette klippet ihvertfall (det hørtes forøvrig ut som hun dama storkoste seg med noe helt annet mens hun presenterte i videoen). Dette konseptet vil bli realisert når "hele maskinen kan brettes sammen som et håndkle". Lenke til kommentar
RogeRRRRRR Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Så utrolig teit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg