Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Litt sen introduksjon men hei jeg heter winza:) Er 22 år gammel og bor i ålesund Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Litt sen introduksjon men hei jeg heter winza:) Er 22 år gammel og bor i ålesund Hm, hvem på bildet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hm, hvem på bildet? Robert mammone:) altså en skuespiller fra en såpeserie som jeg er hekta på Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Robert mammone:) altså en skuespiller fra en såpeserie som jeg er hekta påHome And Away? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Home And Away? Ja, jeg er nok den eneste 22 åringen som liker det programmet:) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Ja, jeg er nok den eneste 22 åringen som liker det programmet:)Er bra du har et langt show du liker å følge med på, serier er koslig. Har du klart å sett gjennom alt? Er ikke en stor fan av serien selv, men så ser jeg ikke på den sjangeren heller. Men ville heller sett på Home And Away fremfor Hotel Cæsar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Er bra du har et langt show du liker å følge med på, serier er koslig. Har du klart å sett gjennom alt? Er ikke en stor fan av serien selv, men så ser jeg ikke på den sjangeren heller. Men ville heller sett på Home And Away fremfor Hotel Cæsar. Følgt med siden 2003 når dem viste 2001 episoder, har alltid vist om serien men ble ikke interresert før jeg tilfeldigvis satt meg ned for å se på litt og så ble jeg avhengig. Ja tar heller home and away framfor hotel cæsar jeg også, hadde det ikke vært for at jeg hadde fulgt med på cæsar fra begynnelsen og vokts opp til den hadde jeg ikke brydd med å se på den:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå