Emily1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Allright, da er vi back on track! Gleder meg til å høre nye stemmer Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Nr 4, go! https://www.youtube.com/watch?v=lXToo078nRk Prøvde meg på en carly rae jespen sang:) Nr 5! I sammarbeid med hansa juleøl, nudlepus og lydfilkonverteringstjenesten http://www.zamzar.com/. "Where did you sleep last night" Tale 005.mp3 Meget bra, meget bra. Keep it comin' Allright, da er vi back on track! Gleder meg til å høre nye stemmer Skal oppdatere førsteposten med bidragene også. Hvis det går. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Fuuuuck. Er det noe vits å slette bildet nå som han har sitert det? Tenkte å slette det innen midnatt..... (takk forresten) Redigerte bort bildet i sitatet, tenkte ikke over det da jeg kommenterte, unnskyld:) Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hehe, np! Er ikke noe farlig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Somebody save me av remy zero Prøvde meg på bound 2 av kanye west også, ble ikke så bra som den kunne blitt men laster de opp likevell så får dere bedømme det:) Bruno mars lazy song Endret 9. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Hehe, np! Er ikke noe farlig Nei, du er jo ikke farlig. Lille deg. Somebody save me av remy zero Somebody Save Me.mp3 Awesome! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Awesome! Takk, sang en sang til som jeg oppdaterte i innlegget, nå som jeg er i gang tror jeg jeg skal prøve meg på andre sanger i samme sleng:) bruno mars anyone? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hvordan spiller dere inn egentlig? Spiller dere den inn med et opptaksprogram og deretter legger melodien oppå? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hvordan spiller dere inn egentlig? Spiller dere den inn med et opptaksprogram og deretter legger melodien oppå? Det jeg gjør er å høre på musikken mens jeg synger den og etterpå legger jeg instrumentalen i bakgrunnen Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Tror de andre har funnet sangen i instrumental(karaoke)-versjon og bare spilt det inn samtidig som de synger til den? Jeg filmet mens jeg sang og spilte gitar, iallfall, ettersom YT ikke aksepterer lydfiler. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Du har en venn i meg fra toy story Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Fra løvenes konge Slette disse fra youtube kontoen min og siden sangtråden min er stengt kan jeg ikke redigere innlegget så legger inn samme sangene men som sangfiler istedenfor Endret 6. januar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Gjenoppliver denne tråden med mitt cover av "Sia - Breathe Me" sia_mp3z.mp3 Spilt inn tidlig på morgningen Tekst for de som vil synge med: Help, I have done it againI have been here many times beforeHurt myself again todayAnd the worst part is there's no one else to blame Be my friend, hold meWrap me up, unfold meI am small, and needyWarm me up and breathe me Ouch, I have lost myself againLost myself and I am nowhere to be foundYeah, I think that I might breakLost myself again and I feel unsafe Be my friend, hold meWrap me up, unfold meI am small, and needyWarm me up and breathe me Be my friend, hold meWrap me up, unfold meI am small, and needyWarm me up and breathe me Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Skal laste opp en ny sang jeg har sunget, er usikker på om jeg skal laste den opp nå eller remake den. Ikke fornøyd med den:) Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg også, tenker på noe ala Beatles Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg også, tenker på noe ala Beatles Yesterday? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg også, tenker på noe ala Beatles Yesterday? Nah. Du får se Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg også, tenker på noe ala Beatles Yesterday? Nah. Du får se Nå får jeg faktisk lyst til å ta yesterday, får se hvem som gjør først:) Lenke til kommentar
larriss Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 er ikke yesterday men men https://www.youtube.com/watch?v=J02Ic1Uc9wc 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Nice! Hadde vært rått med en elektrisk med litt vreng på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå