AdNauseam Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Heisann! Dette er tråden for deg som elsker å synge og har lyst å dele det med forumet. Her dømmes ingen! Legg ut hva du vil, uansett sangstemme! Kom gjerne med sangforslag for de som ikke vet hva de skal synge. Video er ikke nødvendig, men hvis du ønsker det får du lov til det. Action! Endret 4. desember 2013 av Stian Aarskaug 6 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Hahaha nice!Jeg vil være nr.... 4! Hihih, kjør på folkens^^ Endret 6. desember 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 haha jeg tørr heller ikke å være først:/ Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hihih, jeg kan jo prøve å spille inn en sang nå, da, så ser vi om jeg baller nok til å poste det. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Output 1-2.mp3 Jaja, noen blir vel nødt til å være førstemann. Jeg har ingen opplæring i noe med sang, ei heller er jeg spesielt flink, men jeg er glad i å synge, helst når jeg er alene, og når jeg er i dusjen. Sangen er Keane - Everybody's Changing. Jeg har alltid synes den har trengt en 2. stemme, så jeg lagde en. Gitar og sang er spilt inn på omtrent 10 minutter, så ja ja. Veldig kul tråd forresten. Håper på å se mye aktivitet her! 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvordan laster man opp mp3 fil her? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 snip Det var jo faktisk ikke så verst! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Output 1-2.mp3 Jaja, noen blir vel nødt til å være førstemann. Jeg har ingen opplæring i noe med sang, ei heller er jeg spesielt flink, men jeg er glad i å synge, helst når jeg er alene, og når jeg er i dusjen. Sangen er Keane - Everybody's Changing. Jeg har alltid synes den har trengt en 2. stemme, så jeg lagde en. Gitar og sang er spilt inn på omtrent 10 minutter, så ja ja. Veldig kul tråd forresten. Håper på å se mye aktivitet her! Det var ikke ille, hvordan skal vi andre tørre å laste opp noe nå? haha Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Dritbra Munty! Da er spørsmålet hvem som blir andremann. Ikke meg nemlig. Jeg skal legge ut noe om vi får 25 stk. i Desember (føler det var et høyt nok tall til at jeg slipper). Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Det var ikke ille, hvordan skal vi andre Tørre å laste opp noe Nå? hahaEr jo det som er poenget, det finnes ingen grenser for hvor falskt man kan synge, denne tråden er altspisende. Det er heller ingen konkurranse, det kan en annen tråd ta seg av. Endret 5. desember 2013 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg prøver å finne ut av hvordan jeg kan laste opp mp3 fil her så kan jeg og laste opp en, noen som kan fortelle meg hvordan? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Tror det beste er å laste opp på YouTube først! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg prøver å finne ut av hvordan jeg kan laste opp mp3 fil her så kan jeg og laste opp en, noen som kan fortelle meg hvordan? "Bruk full editor" --> "Legg ved fil" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Her er en sang jeg har syngt, gikk ikke å laste den opp til youtube grunnet opphavs rettigheter Endret 5. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Åh Gud, jeg digger deg Winza! 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Åh Gud, jeg digger deg Winza! Tusen takk:) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Awesome Winza! Heh, Taylor Swift er bra! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Vurderer å prøve å legge det ut på youtube og sette på en thumbnail av ei naken ei, slik at jeg får millioner views. Her er en sang jeg har syngt, gikk ikke å laste den opp til youtube grunnet opphavs rettigheter Endret 5. desember 2013 av Jon Håvard (sevs) 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Prøvde meg på en carly rae jespen sang:) Endret 6. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Nr 4, go! https://www.youtube.com/watch?v=lXToo078nRk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå