Bolivar Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Heisann og hoppsann!Har en undersøkelse gående om hva ville du gjort med 10 millioner kroner og noen få spørsmål til.Går på skole i England så undersøkelsen er på engelsk, men dere kan svare på norsk om dere vil. Undersøkelsen er laget av meg og har brukt SurveyMonkey for å få til undersøkelsen. Takker for alle svar! https://www.surveymonkey.com/s/X6NBHBN Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ville først kjøpt meg alle filmene og spillene jeg fortsatt ikke har skaffet meg så ville jeg brukt endel på mamma og søster siden jeg er glad i dem og dem fortjener det:) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Høyrentekonto. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 10 millioner? essa, betalt ned det lille jeg har resterende av lån og egentlig bare brukt dem på det jeg hadde følt for. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Cashe ut hus, bygd garasje, kjøpt en Integrale og investert resten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hus i Stavanger til 5 mill (vet det finnes uten at det krever for mye oppussing), leilighet i Trondhjem til 3 mill, en digg PC for gaming / filmredigering / 3D-animering, Canon EOS 5D mk III med flust av linser og en 2010 Dodge Caliber R/T. De restrerende pengene hadde blitt brukt på billig cava. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Betalt ut det lille jeg har igjen av lån på hus og bil. Deretter solgt alt, kjøpt meg hytte på fjellet og en knøttliten leilighet i varmere strøk og blitt førtidspensjonist med god margin. 10millioner er ikke mange årslønner, men uten gjeld kunne jeg ha levd et fint og rolig liv Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Etter at gjelda mi var sletta skulle jeg kjøpt enten en big-ass leilighet over flere plan til noen mill, eventuelt en fin enebolig. Deretter skulle jeg kjøpt meg en svær luksussuv. Resten skulle jeg spredd ut som supplement til årslønna mi de neste 10-15 årene. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Etter at gjelda mi var sletta skulle jeg kjøpt enten en big-ass leilighet over flere plan til noen mill, eventuelt en fin enebolig. Deretter skulle jeg kjøpt meg en svær luksussuv. Resten skulle jeg spredd ut som supplement til årslønna mi de neste 10-15 årene. Wow, du tror virkelig 10 mill er ubegrenset du. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Spørs jo hvor han bor, og hva han mener med gjeld. Jeg har bolig til ca 5 millioner , og en bil som jeg kan få solgt for rundt 400,000kr. Total gjeld hos meg er 1,2 millioner. Så etter salg kan jeg sitte igjen med ca 14.2 millioner i teorien For den summen kan jeg kjøpe en fin leilighet (la oss si 10 millioner), og f.eks bevilge meg selv 100,000kr året i 42 år Luksus SUV betyr heller ikke nødvendigvis nybil til 1-2 millioner, man kanskje en brukt en? Endret 4. desember 2013 av AllFather 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Gitt dem bort siden jeg ikke trenger dem. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det er det mange som sier, men hva man gjør når man får pengene i labben er noe helt annet Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Champagne, hummer, eskortepiker og Texas Hold'Em. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Gitt dem bort siden jeg ikke trenger dem. Hvem trenger ikke 10 millioner? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 De som ønsker å fremstå som Budda McGhandi på interveven 2 Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kjøpt en klokke: http://www.urverket.no/patek-philippe-grand-complications-white-dial-croco-strap-p-13838.html 2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kjøpt meg to hus jeg hadde leid ut. Så hadde jeg dratt på reise rundt i verden. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg hadde nok kjøpt meg en leilighet i Oslo, og sikkkert noe fritidsutstyr. Ellers ville jeg bare spart på bankkonto eller i fond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå