Gå til innhold

Kan denne samsung tv'n bruke youtube app?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke peiling på tv, men har denne tv'n her:

http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/tv-46-47-tommer/samsung-ue46eh5005kxxe/197586.3114/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=197586%2B-%20Samsung%20UE46EH5005KXXE&utm_campaign=Productfeed

Var da så sikker på at jeg så en youtube funksjon på den tidligere, så kjøpte en samsung wireless adapter i dag. Og skulle teste det ut, men jeg må ha tatt feil? Lett igjennom alt av funksjoner på tv'n men finner ikke noe youtube app :(

Kan også wireless adapter'n brukes til noe annet spennende? For nå er tv'n på nett=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for jeg har connecta tv'n til nett på setting, skrevet inn passord osv. Og da stod det at den var connecta. I bruker manualen står det veldig lite informasjon, kun hvordan man kobler den til nettverk og at det ikke anbefales og bruke noe annet enn ieee 802.11n når man spiller av video fra nettverket. Kan være at jeg har linka feil tv også, er det noen måte og finne ut av hva den heter?

Lenke til kommentar

Fant ut at det var riktig tv'e jeg linka, Så da har den nok ikke mulighet for og koble seg på internett på den måten jeg ønsker :( hvis jeg kjøper apple tv, vil jeg da kunne gå internett med tv'n? youtube og netflix tenker jeg i hovedsak på.

Endret av hinduuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...