Krakov Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg lurer på en ting.Er det egentlig bedre med elektrisk tannbørste, eller spiller det ikke noen stor rolle?Hvis det er mye bedre med elektrisk tannbørste, kan du / dere anbefale en som er bra?Takk Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Sånn rent vitenskapelig vet jeg ikke, men selv føler jeg at tennene blir renere med en elektrisk. Selv bruker jeg en Oral B 5000-sak (med sånn ekstern timer for å se hvor lenge man har pusset), synes den fungerer helt fint. Finnes sikkert evig mange forskjellige, men ikke kjøp de absolutt billigste. Kona har prøvd et par slike, og batteriet går ut etter bare noen få måneder. Min er på 2. året nå, og fortsatt like fin. Har også et inntrykk av at børstene er dyrere på de billige modellene kontra de dyrere. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Føler også at elektrisk tannbørste gir renere følelse og tar mer belegg. Har toppmodellen til oral-b, men denne trengs absolutt ikke, man kan gå et par hakk ned og spare 500-1000kr på en modell som rengjør like bra. Det eneste er at man ikke får det lille displayet med timer og de forskjellige børste-modusene, men man har jo fortsatt innebygd timer, dessuten vil en aldri på bruk for de børste-modusene. Ikke har jeg iallefall. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det blir renere med elektrisk. Braun har jo en rekke modeller i forskjellige prisklasser, og de fungerer bra. Stort sett bare unødvendig dill-dall på de dyrere modellene. Kjøpte en billig-sak til 149,- som impuls på Coop en dag og den fungerte akkurat like greit som den gamle saken til 1000-lappen. Bruker også akkurat de samme børstene. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Anbefales på det sterkeste! Dog, jeg har hatt både billigmodeller og en dyr jeg fikk til jul, men selve følelsen i kjeften er den samme. De dyre har bare mer dilldallfunksjoner man strengt tatt ikke har særlig bruk for. Litt det samme som barbermaskiner. Fikk en ny Braun 7-serie til jul i fjor som kostet 2,5k, men bruker fortsatt den gamle som kostet halvparten og er over 10 år gammel siden den barberer bedre. Endret 4. desember 2013 av Feh Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) pusser tenna i ca 20 sek med manuell tannbørste en gang hver dag. Aldri hatt hull, 26 år gammel. Fluor folkens, fluor..... Endret 5. desember 2013 av Henrik2k Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg pusser tennene to ganger daglig á minimum 2 minutter. Aldri hatt hull, 23 år gammel. Bruker ikke fluor. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 pusser tenna i ca 20 sek med manuell tannbørste en gang hver dag. Aldri hatt hull, 26 år gammel. Fluor folkens, fluor..... Tar fluor hver dag, ingen hull her Syreskader derimot Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Tar fluor hver dag, ingen hull her Syreskader derimot Aldri vært noen brus, iste og juice-person så slipper heldigvis unna det også Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg vet ikke hvordan det er med elektriske tannbørster, men en bekjent av familien som er tannlege mener at vanlige First Price-tannbørster er like gode som de dyre "baksiden renser tunga og innsiden av kinnene"-tannbørstene. Jeg velger å tro på ham, og bruker bare de helt vanlige, kjedelige tannbørstene uten masse knekk i børsten og børster i alle ulike retninger. Han sier også at det er viktig å bytte tannbørste mellom 1-2 måneder, ikke hver 6. måned eller sjeldnere som mange gjør. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg vet ikke hvordan det er med elektriske tannbørster, men en bekjent av familien som er tannlege mener at vanlige First Price-tannbørster er like gode som de dyre "baksiden renser tunga og innsiden av kinnene"-tannbørstene. Jeg velger å tro på ham, og bruker bare de helt vanlige, kjedelige tannbørstene uten masse knekk i børsten og børster i alle ulike retninger. Han sier også at det er viktig å bytte tannbørste mellom 1-2 måneder, ikke hver 6. måned eller sjeldnere som mange gjør. Jeg venter i spenning på en spesiell ganebørste i fronten av tannbørsten. Skjønner ikke at menneskeheten har overlevd uten det så lenge. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 tannlegen min anbefalte meg å kjøpe en elektrisk toppmodell, selv om jeg aldri har hatt hull. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Jeg har denne:http://bestelectrictoothbrushesuk.co.uk/wp-content/uploads/2012/01/philips-diamond-clean.jpgBraun Philips sin Diamond Clean. Kan sitlle inn på forskjellige settings, den minner deg på når du skal gå ''videre'' for å pusse andre siden av tennene, perfekt for en person som lett kunne dagdrømme seg bort og pusse i 15 min eller mer.. Kjøpte pakke med ekstra hoder og idiotforsikring, kom på rett under 2000. Verdt hvert eneste øre. Endret 9. desember 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 "Bestheten" kommer fra håndleddet. Intet mindre. Så moralen er; napp løken, bli god på tannpuss. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 "Bestheten" kommer fra håndleddet. Intet mindre. Så moralen er; napp løken, bli god på tannpuss. Konge 11 tonn ferdignappa løk selges. BM: 13423. Haster. Noe dradd laks og fløytespill kan også fåes med på kjøpet ved hurtig avgjørelse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå