Lisbeth Grendal Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 "Hei igjen alle sammen " Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hei, Lisbeth. FOR en sjarmerende liten rødstrupe ! Perfekt eksponering, meget god skarphet og naturlige farger Flott, rødstrupeportrett, Lisbeth ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Hei, Lisbeth. FOR en sjarmerende liten rødstrupe ! Perfekt eksponering, meget god skarphet og naturlige farger Flott, rødstrupeportrett, Lisbeth ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for det Albert Ikke skarp nok "all over", men ikke så verst heller kanskje. Men vakker er`n Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Utrolig vakker liten krabat.. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Du verden, for et bilde! Sylskarpt og så fint lys. Blink Hilsen Olav Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Utrolig vakker liten krabat.. Hei Terje Takk for hyggelig kommentar Ja denne er så vakker at du kan "grine" Han kommer hver dag, haltende på ett bein. Ser ut som han er storfornøyd Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Du verden, for et bilde! Sylskarpt og så fint lys. Blink Hilsen Olav Hei Olav Takk for hyggelig kommentar Fint lys denne dagen. Men "Robin lyser opp i gråvær og han Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Her har "gutteklubben Grei" allerede uttalt seg I rosende ordelag og jeg ser ingen grunn til ikke å henge meg på fra de varme breddegrader. M.a.o. 15,5 grader nordlig med drøyt +30C. Rødstrupene på min balkongforing hjemme I Tigerstaden blir aldri lenge nok for fotografering. Bare frukten kommer her borte I Goa skal jeg se om jeg kan få noen som du ikke har hjemme. Roar Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Roar, gutteklubben grei? Hilsen Olav Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Her har "gutteklubben Grei" allerede uttalt seg I rosende ordelag og jeg ser ingen grunn til ikke å henge meg på fra de varme breddegrader. M.a.o. 15,5 grader nordlig med drøyt +30C. Rødstrupene på min balkongforing hjemme I Tigerstaden blir aldri lenge nok for fotografering. Bare frukten kommer her borte I Goa skal jeg se om jeg kan få noen som du ikke har hjemme. Roar Hei Roar Takk for varm (puh) kommentar og hilsen fra Goa Høres fint ut med 30 C + Denne rødstrupen du ser på bildet skulle kanskje blitt med deg dit. Spørs hvordan den skal klare seg her i vinter, med skavanken den har, og kun med smulene fra de funksjonsfriske`s bord. Vi får håpe på det beste. Så gleder jeg meg til bilder av eksotisk fugl Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg