Nemoh Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hei. Jeg sitter veldig fast på denne oppgava. trenger veldig hjelp. jeg har denne her på torsdag å dette skal være en powerpoint pressentasjon (MATTE) Please hjelp meg!! om du har hatt denne å kaan sende meg den please send meg en epost : [email protected] -Amund Lenke til kommentar
Nemoh Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Plis noen hjelp meg Lenke til kommentar
Nemoh Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Mulig jeg kan gjøre opp med noe penger også siden det er siste året åg betyr mye for meg !! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hva tenker du selv? Vi kan komme med innspill, men du må komme med noe selv først.. 1 Lenke til kommentar
Nemoh Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 ehm... liksom bygge opp en fortelling der du brukker matte... forekempel et budsjett!! sliter med en start !! Dette skal være en powerpoint Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Om planen din er å sitte og vente på at noen skal gidde å sende deg sin oppgave må du bare ha lykke til med både eksamen og udanning videre. Lenke til kommentar
Nemoh Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 er ikke det som er problemet!! problemet er at jeg ikke klarer å få en bra start!! Etter å få en liten start klarer jeg det Lenke til kommentar
Makelele4 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Budsjett: Inntekt vs. utgifter: Faste utgifter - leie, internett, forsikring osv.Variable utgifter - strøm, mat osv.Hvor mange prosent av inntekten går de forskjellige postene til?Visst du betaler x i strømregning en mnd. hva kan du da bruke på mat? Lag likning. Lag graf. Strømregningen vil variere fra mnd. til mnd. Lag graf og tabell der du viser påvirkningen dette har på matbudsjettgrafen f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå