AndreaKP Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hei! Jeg er en 16 år gammel jente som er over gjennomsnittet glad i musikk. Tenkte derfor å skaffe meg en ny og bedre høyttaler. Har sett meg ut tre stykker: ENTO TRE Noen som vil anbefale noen av høyttalerne over eller komme med bedre forslag? På forhånd, takk for svar. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Må det være mulighet for radio og bluetooth tilkobling? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvis du er over gjennomsnittet glad i musikk bør du investere i et skikkelig stereoanlegg. Ikke et slik musikk på boks påfunn. Lenke til kommentar
tole Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Geneva'en du har plukket ut er i alle fall bra kvalitet. Selv om det ser ut som en enkelt høyttaler så er den i stereo og den spiller mye bedre enn den ser ut som. Drar du på til festvolum så blir diskanten litt harsk, men det blir mange av disse løsningene. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Hei! Jeg er en 16 år gammel jente som er over gjennomsnittet glad i musikk. Tenkte derfor å skaffe meg en ny og bedre høyttaler. Bedre enn hva? Men uansett er nr. tre ikke en høytaler, det er en boks du kobler til ditt eksisterende stereoanlegg. Jeg ville valgt for eksempel denne foran Geneva'en any day. Endret 5. desember 2013 av the_last_nick_left 1 Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 hvis du er veldig glad i musikk så ville jeg heller valgt noen høytalere og en forsterker istedenfor en dockingstasjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå