Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Har fått et leit problem på min nye laptop. Det virker som jeg har en minnelekkasje en plass, for alt minnet er opptatt helt fra oppstart. Jeg har søkt litt rundt, men finner ikke ut hvilket program som har feil. Mistanke om at det kanskje har noe med en driver å gjør, for når jeg skulle oppgradere til Win 8.1 så fikk jeg feilmelding (husker ikke akkurat hva som sto) og når jeg søkte den opp betydde det visst at det var noe galt med en driver. 9227mb av minnet mitt står oppført som "Minne med innhold som må skrives til disk før det kan brukes til andre formål" under fanen ytelse i oppgavebehandling. Restart av maskinen hjelper ikke i det hele tatt. Dette er forpult ubeleilig, fordi jeg er midt i en hektisk eksamensperiode, og dette problemet gjør at pcn ikke greier å ha mer en kun noen få programmer åpen samtidig! Info fra Oppgavebehandling>Ytelse: Minne 12,0 GB DDR3 Hastighet: 1600 MHz Brukte spor: 2 av 2 Formfaktor: SODIMM Reservert maskinvare: 344 MB Tilgjengelig 742 MB Bufret 9,6 GB Skrevet 47,4/47,7 GB Vekslebart minne 379 MB Ikke-vekslebart minne 200 MB I bruk 1,9 GB Håper virkelig noen kan hjelpe med dette! Om det er noe info som mangler, så bare spør, så skal jeg prøve å finne tak i det Endret 3. desember 2013 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Bruk gjenopprettingsmuligheten! Det er en æressak å gjenopprette og vite hva man gjør, i mot å tulle rundt i lang tid og ikke skjønne noen ting, med dårlig resultat som følge. Endret 3. desember 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Slipper heldigvis å gjøre det! Fant netopp feilen. Viser seg at det er en gammel driver til en HP Printer som har hatt minnelekkasje og laga krøll. Fikk avinstallert skiten, og nå er alt i skjønneste orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå