Ursa Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hei hopp alle sammen og takk for mange gode år og innlegg på diskusjon.no Jeg har min første dag i ny jobb som prosjektleder for barn og unge på Ungdommens Hus i Harstad. Mitt hovedområde er å skape aktivitet omkring film og foto som er mine største erfaringsfelter. I den sammenheng har jeg fått 30.000 å handle nytt utstyr for. Vi har en del utdatert utstyr (3-4 kompaktkamera, 3-4 gamle Canon-DSLR uten filmfunksjon, 2-3 "pro" videokamera med DV-kassett (blæ), og noen små videokamera. Vi har en Mac Pro med FCP7-lisens og en gammal Mac av noe slag). Jeg har lyst å bruke pengene på digitale speilreflekskamera med filmfunksjon. Jeg tror det vil dekke både foto- og filmprosjekter på en god måte. Jeg har selv en Nikon D3100 som har videofunksjon, men litt for klønete utforming til at jeg tør å satse alt på det. Vi har også Canon-optikk fra før, så tenker det er mer fornuftig. Mitt forslag er altså ca 5 Canon DSLR med tilbehør og 2 nye datamaskiner med muligens Adobe Premiere Elements. Utstyret blir brukt i prosjekter (eks: fotoutstilling, UKM, musikkvideoer) med grupper av tenåringer. Høres forlaget bra ut? På mitt budsjett, hva ville du kjøpt? Tusen takk for all hjelp med dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå