Rubenevo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hei!Snart skal jeg ta lappen og da er planen å kjøpe bil, budsjettet er på 80.000, men kan strekke meg ganske langt på prisen hvis bilen er virkelig fin og stilig. Jeg har noen kriterier: - Stilig bil- Helst 5 seter, men kan godta mindre - Sportslig følelse når man kjører - Den snur hoder når man kjører den - Helårsbil - minst 120 hk, eller nok til at man kjenner akselerasjonen godt - Liker aggressive biler som ser sinna ut Legg gjerne ved linker til biler dere foreslår! Og hvorfor dere anbefaler den bilenOmråde: Buskerud,Østfold, Vestfold, Oslo, Akershus, Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Mye mindre en 5 seter (2-seters), men denne vil definitivt snu hoder! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43303792 Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 har sett endel på porsche ja, men tenker det blir veldig mye vedlikehold på en så gammel bil.Sett på Audi TT og diverse andre audier, bmwer og mercedeser Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Passat, Audi A4, BMW 3 serie 5 serie, Mercedes-Benz C serie, saab 9-5, volvo s40 ... Er vel noe og tenke på.. Det er dårlige tider for salg, så du kan gjerne se på bilder til 90 og i det sjiktet og, bære vær flink og prute ! Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Passat, Audi A4, BMW 3 serie 5 serie, Mercedes-Benz C serie, saab 9-5, volvo s40 ... Er vel noe og tenke på.. Det er dårlige tider for salg, så du kan gjerne se på bilder til 90 og i det sjiktet og, bære vær flink og prute ! har du noen linker til noen av bilene? Som du ville anbefalt fra finn eller autodb osv Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 her har du en kjempestilig Saab 9-3 har hørt at denne Alfaen er noe av det bedre en får tak i av Alfa kan ikke alt for mye om Audi sådan, men denne A4en har jo quatro og bra med krefter! vet iallefall at Saab er av de billigere på forsikring, iallefall av hva jeg har målt mot meg selv. og de er jo kjent for å ha bra motor som går og går. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Min første bil var en Saab 9-3 Vector facelift fordi jeg synes den var kul. Den likner litt på den Suit-up linker til over her. Billig og god bil (mye pga de gikk konk, men det er fortsatt deler å få). Ellers synes jeg nyere (2005+) BMW 3-serie (gjerne med sportsfront/facelift) er stilige. Jeg mener at kupeer generelt ser mer sporty ut enn 5-dørs, så det er jo noe å se på... Lykke til! Edit: Ellers, hvis du er ute etter "ungdomsbil" kan Honda Prelude være tingen. Aldri kjørt Honda, men noen som ligger for salg på Finn.no ser ganske bra ut spør du meg Endret 4. desember 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Bmw e46 Pene biler, søk opp på finn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå