Cuneax Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Gaikai åpner dørene på konsollen i 2015.Du må vente lenge på Spillstrømming til PS4 Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Føler meg veldig dum siden det tok meg 5 min før jeg skjønte at de mente "streaming".............. Well well.. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Huffhuff, glad jeg har pc , Vedder på at når PS4 kan streame om 2 år, så kan de ikke en gang legge picture overlays eller noe Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ingen problem for meg, tiden flyr. Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Huffhuff, glad jeg har pc , Vedder på at når PS4 kan streame om 2 år, så kan de ikke en gang legge picture overlays eller noe Jaha, for på PC har du en lignende tjeneste? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jaha, for på PC har du en lignende tjeneste? Ifølge artikkelen er dette en PC-tjeneste som begynte i 2008, og dertter ble kjøpt opp av sony, så man har jo presumptivt hatt en slik tjeneste ihvertfall siden 2008 AtW Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ifølge artikkelen er dette en PC-tjeneste som begynte i 2008, og dertter ble kjøpt opp av sony, så man har jo presumptivt hatt en slik tjeneste ihvertfall siden 2008 AtW Har ikke sett noe til det, og antar at det har vært akkurat som OnLive; veldig avhenging av hvor du bor, og nesten bare tilgjengelig i urbane Amerika. Tror nok PS4 brukere få se online stream spilling før de fleste PC spillere, ihvertfall her. Ikke at jeg holder pusten for PS4 gaikai heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg