Nitrius Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) http://playstarbound.com/ Spillet blir gitt ut som beta imorgen til de som har pre-ordra. Spilllet er veldig likt Terraria, men er noe større med tanke på muligheter og utforsking, kan vel kanskje kalles Terraria in space. Denne videoen gir en liten smakebit på hvordan starten av spillet er: Så er det noen flere der ute som venter på å kunne spille? Edit: Finner forøvrig flere, litt lengre videoer av spillet her: http://playstarbound.com/starbound-preview-round-up/ Endret 3. desember 2013 av Nitrius 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Godsaker har mast om dette spillet i det som føles som flere år allerede. Regner med at det er et par andre som liker Terraria på forumet også. Jeg kommer til å vente til det er ute av beta med å prøve det. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Masing og masing! Tenker vi heller sier jeg diskret har nevnt det en gang eller to... Jeg kommer nok til å prøve betaen, men om jeg kommer til å spille det ennå vet jeg ikke. Har mye annet på gang nå og har ennå ikke spilt Terraria etter 1.2 heller. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Nøklene er gitt ut, men spillet er ikke helt lastet opp til Steam enda. Live sending fra folkene bak spillet her: http://www.twitch.tv/chucklefishlive Endret 4. desember 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Skulle nesten satt opp en server etterhvert hvis det er interesse for det Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Skulle nesten satt opp en server etterhvert hvis det er interesse for det Har du noe peiling på hvordan man setter opp? Virker som de fleste sliter med å få igang server klienten, ender med at den bare avslutter seg selv. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har ikke vært innom og sjekket nei, men ville nok ventet til beta-rushet er over før vi prøver på noe slikt uansett. Ellers sliter jeg med litt lav FPS, noe som er litt rart med tanke på riggen jeg har. Noen andre som sliter med det samme? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Spillet flyter ganske godt her. Overraskende lite problemer så langt også, og tiden flyr, hehe. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Spiller folk her Starbound egentlig? tenkte og kansje sette opp en server ellerno, viss det er interesse Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Jeg har en server oppe 24/7, kjører på en dedikert maskin jeg leier. Rask linje, gode specs Send meg en PM med for invite! Endret 9. desember 2013 av Putresopp Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Har slengt opp en Mumble (VoiP server) dere kan benytte dere av også! Game-server; starbound.mrgaming.no Mumble: mumble.mrgaming.no Holder også på å slenge opp et enkelt forum! Send meg PM for invite Endret 9. desember 2013 av Putresopp Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er glad at spillet er ute men venter til stage 2/3 i betaen hvor risikoen for wipe er minimal, kommer en wipe i neste patch så er allerede irritert nok at en dag med mining og exploring går rett i dass for min del enda mer for andre folk som har lagt mer tid inn i det. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Sikker på at det blir en total wipe? det står at det bare blir en character wipe, så kan man komme rundt det ved og legge alt i kister før patchen? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Med tanke på endringene som skjer så er jeg rimelig sikker på at det er snakk om en komplett wipe ja Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Lagt ned en god del timer allerede, og ja wipes er kjedelig, men dette fikk man vite for lenge siden at kunne skje. Så er vel bare å holde avstand enn så lenge om det er noe man ikke liker. Ellers koser jeg meg med spillet så langt, og gleder meg til denne balanse patchen. Må si at utviklerne bak dette spillet virkelig kan det å få istand content/patch kjapt, virker jo som de holder på 24/7 nesten. 1 Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Spillet er veldig bra alerede, mye og gjør på. Det virke som dem høre godt på folk også, noe som er bra for utviklingen fremover. Digger det 2 Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Da har jeg fått oppdatert server'n til nyeste version, har også slengt opp en hjemmeside/forum på http://mrgaming.no . Kontakt meg på PM her eller på hjemmesiden for å få tilgang Public mumble: Ip: mumble.mrgaming.no Port: 64738 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 da har jeg kommet i gang med starbound og tatt første boss, jeg har full iron armor og gullhakke, men kommer ikke videre fra iron armor, må jeg finne recipes til sølv gear og videre? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 da har jeg kommet i gang med starbound og tatt første boss, jeg har full iron armor og gullhakke, men kommer ikke videre fra iron armor, må jeg finne recipes til sølv gear og videre? Om du har tatt førstebossen, så fikk du sikkert en Molten Core, den kan du bruke til å lage Metalwork Station, der dukker det opp litt av hvert. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Om du har tatt førstebossen, så fikk du sikkert en Molten Core, den kan du bruke til å lage Metalwork Station, der dukker det opp litt av hvert. det har jeg gjort, kan fremdeles bare crafte det samme gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå