Gå til innhold

BSoD med Ekstern HDD

zir

Anbefalte innlegg

Hei, sliter litt med mine eksterne hardisker nå.

Problemet er at hver gang jeg kobler til en ekstern HDD så får pcen BSoD. (windows 8) Det står noe med Memory.Management som er problemet på den blåe skjermen.

Jeg kan koble til andre usb enheter, som tastatur/mus/mobil, men ikke Ekstern HDD.

Jeg testet HDDen i en annen pc og der virker den fint. Fikk til og med en helt ny idag og får BSoD på pcen med den. Så må nesten være noe med at pcen min bare ikke liker ekstern HDD lengre....

Kan ikke huske jeg har skiftet på noe driver etc siden sist jeg hadde den virkende, og det er ikke så lenge siden.

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nok være noe galt med USB mass storage, er det en måte for å reinstallere denne?

Sjønner ikke helt hva du mener med den andre setningen din.

Edit: Ok fant ut feilen, var ikke så vanskelig å finne ut egentlig, men kom bare ikke på det.

Problemet er noe med USB 3.0 og med ekstern HDD. Jeg koblet fint opp mine HDD med usb 2.0 og de fungerte da. Men bare litt rart at alt annet fungerer med USB 3.0. Er nok bare en reinstallering av usb 3.0 eller noe sånt. Men tror ikke jeg gidder å bry meg om dette siden jeg skal snart bytte ut hovedkortet med ett nytt og da blir det windows reinstall.

Men hvis noen vet hvorfer dette skjedde, kan du godt legge ned et svar :)

Endret av zir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...