Sanchez_ Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Lurer på en liten greie. Hva skjer med lånekassen dersom jeg dropper ut av universitetet? Dersom jeg ikke melder fra om det, vil jeg fortsatt motta studielån? Og dersom jeg melder fra om det, må jeg da begynne å betale inn igjen mitt gamle lån med en gang? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Opp med denne. Det jeg i all enkelhet lurer på er om man får baksmell fra Lånekassen hvert semester eller hvert år. Jeg har jo søkt stønad for hele året. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vanligvis blir deler av lånet omgjort til stipend, gitt at du er bortboer. Dette vil du gå glipp av. Hvis du totalt sett ligger mer enn 60 studiepoeng bak, kuttes all støtte. Si at du søker deg inn på universitetet og mottar støtte for hele året uten å ta en eneste eksamen. Neste år får du ingenting. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Takk for svar. Men om jeg da har tenkt til å slutte på universitetet, og istedenfor ta opp igjen fag, må jeg da melde fra om at jeg har byttet institusjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå