Soolstråle Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hva med p^3(pq^-2)^2 / p^5q^-3 ? Er svaret p-4 q^7 . La akkurat inn en tråd men fant den ikke . Blir nytt emne Lenke til kommentar
Soolstråle Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 (pq^-2)^-2 mente jeg . Mangler minus der Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er litt uoversiktlig og jeg tror det ville hjelpe om du kunne formatere det som en formel f.eks. i word og så laste det opp som bilde. Hvilket år, kapittel og eventuelt mattekurs er oppgaven hentet fra? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Med forbehold om at jeg leser det riktig kommer jeg til q^-1. Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Hva med p^3(pq^-2)^2 / p^5q^-3 ? Er svaret p-4 q^7 . La akkurat inn en tråd men fant den ikke . Blir nytt emne Eventuelt gjøre det om slik at du får: () Endret 6. desember 2013 av yeidof Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Du har fått med et minustegn for mye, yeidof. Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Du har fått med et minustegn for mye, yeidof. Trådstarter nevnte i en senere post at det skal stå og ikke . Svaret ditt blir riktig dersom man tar utgangspunkt i det opprinnelige uttrykket som ble nevnt, men etter endringen er det endelige svar. Endret 7. desember 2013 av yeidof Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Oops, my bad. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Oops, my bad. 05:19? hvorfor så tidlg? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Det får du spørre sønnen min om, men jeg tror ikke du får noe annet enn gæææ til svar.. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå