brukar2341 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hallo kjære forumfolk Jeg bor i Stavanger nå, og går på VG1 Elektro. Det er jo ikke lenge til vi skal begynne å søke til neste skoleår, og jeg vil til kristiansand på data og elektronikk, grunnet jeg vil møte nye folk å oppleve nye ting, og pluss jeg vil ikke gå vg2 og 3 på sola . Noe jeg helt ikke klarer å finne ut av, er skole og hybel.. Her i Rogaland område har noe noe som heter 31skoler.no, som gjør at vi lett kan sammenligne karakter and such Nå er det ene spørsmålet mitt om de har noe lignende i Kristiandsand. Og så er det med hybel, er det noen som har noen erfaringer eller tips for dette ? Takk for at dere tok dere tid Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 de_bump Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Å få hybel i Kristiansand sentralt er vanskelig, må litt ut av bykjernen for få hybel som ikke koster sjorta. Kjenner 5-6 som har gått på skole i kr.sand og alle de har ikke bodd i sentrums området. Eneste skole som har linjen du ønsker å gå på er Kvadraturen: http://utdanning.no/org/vilbli_no_adr_8388 Vi har ikke slik snitt-side i Vest-Agder men ville ikke hatt dårligere enn 4.0 for å komme meg inn på den skolen. Noe mere du lurer på er det bare å spør Endret 18. desember 2013 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Å få hybel i Kristiansand sentralt er vanskelig, må litt ut av bykjernen for få hybel som ikke koster sjorta. Kjenner 5-6 som har gått på skole i kr.sand og alle de har ikke bodd i sentrums området. Eneste skole som har linjen du ønsker å gå på er Kvadraturen: http://utdanning.no/org/vilbli_no_adr_8388 Vi har ikke slik snitt-side i Vest-Agder men ville ikke hatt dårligere enn 4.0 for å komme meg inn på den skolen. Noe mere du lurer på er det bare å spør Takk for svar For å si det sånn så skal jeg nok få til hybel, det vanskeligste akkurat nå merker jeg er at jeg begynner å bli usikker :/ Ser at kanskje jeg må gå studie for å få en virkelig dyp grad i data(IKT) så dette er ikke lett Uansett så kunne jeg kun ha gått 1 år på Kvadraturen før jeg må skifte igjen.. Jeg har virkelig mistet mye håp i det sisste etter svar fra flerne rådgivere, og jeg venter på svar fra noen rådgivere fra rogfk, men de har sikkert andre saker og jobbe med uansett.. EDIT: Så de hadde andre linjer som feks TAF og utdanning i utlandet, kan heller skrive en PM til deg imorgen, men jeg har ikke tid nå, for jeg har tverrfaglig imorgen Endret 18. desember 2013 av Sundvallen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå