bjornhelge Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 ser at dere ga spillet 6 og jeg vet at dere gir den der cod mokka 8 og 9. dere faar slutte denne ned rakkinga av killzone. spillet er knall bra baade sp og mp. hvis dette forsetter saa sier jeg opp mitt 'extra' abonnement . dere er herved advart! 6 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Så så, Zombi. Kos deg med spillet du og ikke bry deg om karakterer. 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) ser at dere ga spillet 6 og jeg vet at dere gir den der cod mokka 8 og 9. dere faar slutte denne ned rakkinga av killzone. spillet er knall bra baade sp og mp. hvis dette forsetter saa sier jeg opp mitt 'extra' abonnement . dere er herved advart! Ikke ta dette så tungt ser ut som Gamer sine annmeldere slakter alle next gen spilla, til og med Knack som er ett kjempe spill etter min mening ble slaktet, ser ut som annmelderne her er akkuratt som noen bitre og sure gamle gubber som bare vil ha nye ting, Killzone for meg så langt er verdig 8/10 og knack så langt er verdig 8/10, bare husk alle har sine egne meninger om ting å tang så aldri ta en annmeldelse personlig Endret 3. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Danbjo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 blir det samme som at dem ga 7/10 på fifa 14 på ps4 mens ps3/360 fikk 8/10, og han oppsumerer med at det er bedre enn ps3/360 versjonen.stoler ikke helt på anmeldere når det gjelder nextgen titlene, for virker som dem krever mer av spillene enn vis det ville vært på ps3/360.tror ikke gamer liker den nye generasjonen Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hva anmeldere gir av terningskast her på gamer eller andre siter har jeg for mange år siden glatt oversett. En ting jeg har lært over årenes løp er at mange AAA+ spill med topp score er dritt dårlige og mange spill med middels til elendig score er rene juvelene. Jeg stoler mer på min egen spillsmak enn fremmede anmeldere som ikke har noe som helst forutsetning til å vite hva jeg liker av spill Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Killzone er konge, elsker det! Samme med Knack Så, da viser det seg igjen at det er greit å ikke stole på anmelderen når alt kommer til stykket, stol heller på deg selv. Lenke til kommentar
v1taltiy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Om du liker spillet så godt, hvorfor bryr du deg om hva andre synes? Åssen påvirker det deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå