Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

In-ear øreplugger og trening

tratrins

Anbefalte innlegg

Kjæresten min ønsker seg øreplugger til jul. Fortrinnsvis for å kunne bruke til å trene med (jogging blant annet). Han har nevnt at han ikke har så lyst på noen slags form for bøyle over øret og slikt som sports-propper gjerne har. Vil vanlige in-ear-propper holde seg godt på plass uten en slik bøyle? Har noen erfaringer med slikt? Jeg kikker litt på Philips Fidelio S1 som et alternativ.

Noen tanker? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil absolutt anbefale Fidelio S1, de har kjempefin lyd. høy kvalitet i forhold til prisen.

Eneste er vel at de kan kanskje bli litt tunge for trening, og tung betyr at de lettere faller ut, da de, om jeg husker rett, har 13mm drivere, som er store drivere for øreplugger!

Eventuelt kan du jo se om du synes noe om JBLs J33i, de har også kjempekvalitet i lyd, litt billigere, og er nok bedre å trene med da de har litt mindre drivere.

Selv har jeg gått i innkjøp av Monster iSport for å teste dem. Er ikke fan av Beats så det er sagt, men dens produsent, Monster, gjør det bra! iSport er gode, men de har litt av den kjente Monster bassen, som fort kan bli litt overveldende om en ikke alltid hører på dubstep, hip-hop eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...