jippi123 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er det greit å ta med seg sin egen foamroller og gymstrikk på treningssenteret hvis det ikke er der fra før? Trenger dette utstyret til oppvarming og tøying. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå hvorfor de skulle nekte seg det. Har ikke vært noe problem der jeg har trent. Lenke til kommentar
jippi123 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Ok, takk for svar Lenke til kommentar
Baguett2 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg har hatt med meg haugevis med utstyr, flasker, klesplagg og what not inn i treningssentre i årevis, ikke bare ett, og aldri opplevd noe klage, ikke engang antydning til klage. Men da holder jeg også orden på det jeg har og lar det ikke ligge å slenge rundt heller. Ta med det usle strikket, ikke bare vil ingen reagere på det, men jeg er sikker på at instruktørene som arbeider der vil se enda mer positivt på det. Men vær forsiktig med å ta med utstyr som er prikk likt noe de allerede har der, kan bli oppfattet som tyveri når du forlater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå