Gintoki Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Vet, urgammel telefon, men vil vekke den til live.Men når jeg plugger sim i, så får jeg beskjed med å plotte inn begrensnings kode... hva er det? Å åssen kan jeg få tak i en slik begrensnings kode? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ringe til operatøren du hadde før tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Vet, urgammel telefon, men vil vekke den til live. Men når jeg plugger sim i, så får jeg beskjed med å plotte inn begrensnings kode... hva er det? Å åssen kan jeg få tak i en slik begrensnings kode? Vedder en vørterøl på at det er Telenor som har låsekoden. Gå inn på telenor.no så tipper jeg du finner koden der. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Telenor hadde den. Så jeg fikk låst den opp for et par dager siden Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Så bra. Husk å sett tråden som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå