Cuneax Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Lanserer ny nettside for artister.Spotify forklarer sin forretningsmodell Lenke til kommentar
selx Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Lurer litt på når Spotify på Linux kommer ut av beta egentlig Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Litt vrient å tjene penger på musikken når alle sangene med video ligger ute på youtube allerede. Det er bare sånn det er. Så sånn sett kan man si at Arister/plateselskaper må takke seg selv for de legger ut sanger der. For hvem gidder å betale for noe du får gratis ? Det som er litt kjedelig med det er at hvis musikk selskaper hadde tjent bra på streaming så er det større sjangse at flere film selskaper hadde kasta seg på trenden. Men, enn så lenge som film selskaper tjener grovt på den gamle skolen(kino -> blu-ray -> tv) så er det ingen håp om forandring Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Litt vrient å tjene penger på musikken når alle sangene med video ligger ute på youtube allerede. Det er bare sånn det er. Så sånn sett kan man si at Arister/plateselskaper må takke seg selv for de legger ut sanger der. For hvem gidder å betale for noe du får gratis? De som vil betale for bedre lydkvalitet (lydkvalitet på youtube er som regel dårlig) og for å slippe unna reklame (slik gratisutgaven av Spotify har). Endret 4. desember 2013 av Finholt 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Litt vrient å tjene penger på musikken når alle sangene med video ligger ute på youtube allerede. Det er bare sånn det er. Så sånn sett kan man si at Arister/plateselskaper må takke seg selv for de legger ut sanger der. For hvem gidder å betale for noe du får gratis ? YouTube er et elendig alternativ til Spotify. Spotify Premium er glatt verdt de 100,- det koster i måneden. 3 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har et spørsmål anngående betaling til artister, det er jo mange som bruker dette "offline", vil det fortsatt bli telt hvor mange avspillinger det har da? Blir det synched når de må online igjen? Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har et spørsmål anngående betaling til artister, det er jo mange som bruker dette "offline", vil det fortsatt bli telt hvor mange avspillinger det har da? Blir det synched når de må online igjen? Ja det blir synced når det må online med telefon/pad igjen Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 YouTube er et elendig alternativ til Spotify. Spotify Premium er glatt verdt de 100,- det koster i måneden. Jeg vet om mange som ikke er enig og de synes Spotify er for dyrt. Jeg kan ikke leve uten spotify egentlig og youtube duger ikke når jeg er på farten Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Lurer litt på når Spotify på Linux kommer ut av beta egentlig Når en eller annen fjott finner ut at nå krasjer den ikke oftere windowsutgaven, så det får være adekvat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg