Gå til innhold

Egypt til Sør korea

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har ett gruppearbeid på skolen hvor vi skal finne en realistisk måte og dra rundt i verden på, vet noen hvordan man kan komme seg fra Egypt til Sør Korea på en billig måte, kanskje via tog? Det trenger ikke ta spessielt kort tid, siden vi har 2 måneder på hele turen, takk :)

Lenke til kommentar

Eneste måte å pratisk komme seg til sørkorea meg tog blir vel å dra opp til Russland og ta den transsibirske jernbane og en ferge fra Vladivostok (hvis det finnes).

Det er utrolig lite praktisk, og jeg skjønner ikke hvorfor du skal til sør-korea i det heletatt.

Den eneste realistiske måten i dag å komme seg rundt verden vil jeg si er gjennom Russland.

Du kan klare å komme deg mellom midtøsten i bil, men Burma har ikke veier og Kina vil ikke la deg kjøre egen bil meg mindre du har eskorte (noe som blir heftig dyrt), i tillegg blir nok reisetiden ganske heftig eller ekstremt utmattende.

Ellers så er det å hoppe på en båt, er noen få fraktskip som tar med noen få passasjerer, det er ganske enkelt, koster vel rundt 100euro dagen, men tar vel for litt i overkant av 2 mnd. selv på de ganske direkte rutene.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...