toazty Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 meldte flytting i august, kun til posten.no, ikke skatteetaten. etter 1 mnd, så ble det tilbakeflytting til min gamle adresse, og det var ca den tida det gikk slutt på den avtalen med posten.no , men nå i ettertid så er all posten uteblitt, av den enkle grunn, posten vet ikke hvor den skal sendes og da sendes den i retur. helt greit tenker jeg, alle regninger kommer på mail eller nettbank, jeg står fortsatt oppført hos skatteetaten med rett adresse, men kan ikke motta post da posten ikke har fått opgitt ny adresse etter at avtalen vår gikk ut på den andre adressen. det jeg lurer på er om dette er ulovlig? er det påbudt å kunne motta post i norge? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Du kan melde flytting til midlertidig adresse. Du kan også sjekke opp din folkeregisterte adresse. Du må ha en folkeregistert adresse i Norge. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ingen har plikt til å motta post, men den som nekter å motta post kan ikke skyve konsekvensene av at han ikke mottar post over på avsender. 2 Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Minner meg om Kramer i Seinfeld da han skulle "cancel the mail". Tror ikke det er lov å gjøre seg utilgjengelig og så skylde på det nåe man får betalingskrav og oppmøtekrav. Endret 3. desember 2013 av Geir44 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå