Gå til innhold

[Løst] Bør kolegaen min kjøpe denne? (Samsung DP700A7D)

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kommer vel helt an på hva vedkommende skal bruke den til og hvor mye den koster. Skal det f.eks spilles på den er den forholdsvis middelmådig til det formålet.

Jepp, han er jo oppe i åra å og kommer nok til å bruke den til bilder o.l.

Så er det noe jeg kan anbefale da? Han vil ikke ha Mac.

Lenke til kommentar

For min del så er Touch screen på en så stor overflate en irritasjon. Du bruker lange dager på å vaske skjermen ren for fingeravtrykk, og når du får såpass høy oppløsning blir det også vanskelig å "treffe" korrekt.

Men for all del, vil han ha touchskjerm la han velge det, men ikke la det bli ankepunktet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

For min del så er Touch screen på en så stor overflate en irritasjon. Du bruker lange dager på å vaske skjermen ren for fingeravtrykk, og når du får såpass høy oppløsning blir det også vanskelig å "treffe" korrekt.

Men for all del, vil han ha touchskjerm la han velge det, men ikke la det bli ankepunktet.

Har diskutert dette med ham. Jeg sier selv at han egentlig kan gå for en iMac når han først skal ha en 27" fordi det er billigere, med tanke på spesifikasjoner. Da tenker jeg på den som jeg postet i første innlegg som koster 16.000, og iMac'en koster ca 17,000/15,000 kr.

Grunnen til at han vil ha Touchskjerm er da han vil bruke Windows 8 med det, men jeg forstår ikke problemet med bare å kjøpe seg en iMac. Slik jeg har forstått det så er han ikke interessert i apple produkter.

Fyren er oppe i 60 åra, og det virker for meg som at det hadde vært MYE enklere for han å bruke en iMac, da Mac OS er så vanvittig enkelt iforhold til Windows.

Ett godt argument fra hans side er jo at det følger med SSD i den andre, men nå vet jeg ikke om det har er vesentlig når en snakker om Mac.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Han har da bestemt seg for å kjøpe en iMac for 24.000 kr. Skal selv vise han hvordan operativsystemet fungerer, slik at han kan bruke det, da han ikke har brukt MacOS før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...