AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg ser rare ting når jeg våkner, som flyter over hodet mitt. Jeg prøver å fange det. De virker så ekte. Disse synene blir bare verre og verre. Jeg har det ikke helt mørkt på soverommet fordi gangdøra står oppe. Bør jeg ta opp disse synene med en lege eller nevrolog? Anonymous poster hash: adea6...3c7 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ja... uten tvil. Det er ikke normalt. Det hjelper nok ikke at du prøver å fange hallusinasjonene, som selvsagt blir nytteløst. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Ok. Det er bare det at jeg blir så forvirra når disse synene kommer, som varer i maks 5 sekunder. Anonymous poster hash: adea6...3c7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Eller maks 10 sekunder, jeg reinte litt feil. Anonymous poster hash: adea6...3c7 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det er nok greit å kontakte lege uansett. Greit å gjøre noe med det før det (potensielt) kan bli verre/lengre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Greit nok å kontakte legen din ang. det, men spesielt unormalt vil jeg ikke si at det er. Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg ser rare ting når jeg våkner, som flyter over hodet mitt. Jeg prøver å fange det. De virker så ekte. Disse synene blir bare verre og verre. Jeg har det ikke helt mørkt på soverommet fordi gangdøra står oppe. Bør jeg ta opp disse synene med en lege eller nevrolog? Anonymous poster hash: adea6...3c7 Nei. Ser ingen grunn til det. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nei. Ser ingen grunn til det. Fordi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå