Gå til innhold

[Løst] Feilsøking av RCF MFA-1200 PA amp


Anbefalte innlegg

Hei! vi hadde en konsert på lørdag og på et eller rannet tidspungt gikk RCF MFA-1200 PA ampen, jeg trudde føst det var varmen fordi det har alldri vært så varmt der ampene er. jeg skrudde den opp og så over om den var sprengt eller noen sikringer som var gåend men det var det ikke.

 

jeg skrudde den opp igjen igår og så litt mer nøye på den, og da fant jeg et kort som det var en sikkring i og den ene foten på holderen til sikkringen var løsnet, så jeg loddet den fast og prøvde på nytt men var ingen liv i ampen. det var svart men målte mellom noen få loddepunkter som skulle være kontakt imellom og det var det (vet ikke om alle funker fordi jeg bare målte på noen)

 

 

jeg har sett over hele så å si hele ampen etter noen ødelagte deler og fant kun det kortet og en annen skade men vet ikke om den andre er hovedsaken for at den ikke er noe liv i. legger med noen biler.

 

 

det er av det korte som er svart. (er litt dårlig bilde)

 

 

 

 

 

så lurer på om jeg må bytte det ene kortet eller om det er noe annet som kan være galt? det er ingen liv i det hele tatt i den og det korte er det fyste du kommer til etter av og på bryteren. trenger egentlig koblingskjemaet til det lille kortet! så hvis noen vet hvor jeg kan få tak i det så hadde jeg blitt veldig glad! :)

Endret av iam99pk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...