Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 En tulletråd hvor du kan spørre om alt mulig som har med hvorfor ditt og datt og neste person kan svare på hvorfor og spørre om noe nytt, for eksempel Hvorfor stemte inspector gadget på siv jensen? eller hvorfor var yogi bjørnen innom vin monopolet klokka 23:00 i går? Starter først, Hvorfor var ash ketchup innom egon men kjøpte ingenting? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hm denne tråden slo vist ikke an likevell. Tenkte det skulle være en tråd hvor folk kunne ha det morsomt men nei nei Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hvorfor trodde du denne tråden var en god idé? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) En kombinasjon av å være våken midt på natta og være overtrøtt men det er jo lekeplassen også Endret 7. januar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Det er sant, det er jo lekeplassen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor er det lett lettere for dame å få seg mann enn det er for menn å få seg dame? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor er det lett lettere for dame å få seg mann enn det er for menn å få seg dame? Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor er det lett lettere for dame å få seg mann enn det er for menn å få seg dame? Hvorfor tror du det? Menn er desperate etter kvinner, kvinner er ikke det. Damer vet dem kan få seg menn enkelt så da blir det vanskeligere for menn Negative tingen med å være 1 mann Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor er det lett lettere for dame å få seg mann enn det er for menn å få seg dame? Hvorfor tror du det? Menn er desperate etter kvinner, kvinner er ikke det. Damer vet dem kan få seg menn enkelt så da blir det vanskeligere for menn Negative tingen med å være 1 mann Nå er jeg i et langvarig forhold, men kan ikke si jeg hadde noen problem med å få meg damer før Menn er ikke mer desperate enn kvinner, og det er ikke alle kvinner som får med seg menn når dem har lyst. Nå snakker jeg av erfaring og ikke noe jeg tror. Har vert ute på livet en stund og har fått med meg mye. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 På nettet ihvertfall, på date sider så har mange damer erfart at dem får hundre til tusener av meldinger mens menn får ingen Det er nok slik at mange menn er desperate, menn er noen kåte vesener. Og damer, til og med dem lubne får seg enkelt en mann fordi menn elsker damer og tar lett ei lubben en visst dem har valget Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 På nettet ihvertfall, på date sider så har mange damer erfart at dem får hundre til tusener av meldinger mens menn får ingen Det er nok slik at mange menn er desperate, menn er noen kåte vesener. Og damer, til og med dem lubne får seg enkelt en mann fordi menn elsker damer og tar lett ei lubben en visst dem har valget Man må komme seg ut hvis en skal ha størst mulighet for å finne noen, da kan en snakke og få ett skikkelig inntrykk av dem man treffer, det får man ikke på nett. Kan ikke stole på datingsider og allt det der, for mye kødd. Vil du få deg dame, kom deg ut så dem får se og snakke med deg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Så jeg har faktisk feil? Det er ikke slik det er lettere for damene og få seg menn enn det er for menn å få seg damer? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Så jeg har faktisk feil? Det er ikke slik det er lettere for damene og få seg menn enn det er for menn å få seg damer? Til en viss grad. Det er bare på tv det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå