BoarderXtrem Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hei. Ja som det står over så har jeg byttet psu for den andre sluttet og virke, men da jeg satt inn den nye så får jeg skjermkort problemer. Har 4 stk lys som viser hvilke pci_e lanes som er på. -Nr 1-3-4 lyser, men nr 2 lyser ikke. har prøvd og ja slå av og på flere ganger. Tror dette har skjedd før så må bare huske hva som må gjøres. Clear cmos har blitt testet bios også uten hell. Har det ene kortet tatt kvelden eller er det hk som er ødelagt? Neste prob er og ta ut kortene da de sitter sammen. Tanken på og demontere loopen liker jeg ikke. Det må være noe enklere man kan gjøre? Can dette komme av ødelagt crossfire bridge? håper noen kan gi meg noen tips hehe. Hilsen Paal Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Slå av nr. 2 med dip switchene, og se om den booter? Hvilke PSUer er det snakk om? Dvs. hvilken hadde du, hvordan døde den, og hvilken har du nå? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det var en ax1200w som tok kvelden, og han kjøpte en ny ax1200w. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg skal prøve og løsne alle skjermkortene etterpå. Blir nok moro og løfte ut alle 4 sammen. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Ja da er det over he he. Jeg jeg løftet kortene med bro og det hele og satt de ned igjen. Da fikk jeg alle pci.e portene til og gå igjen. Da er det bare og teste ut drivere he he. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå