VargAamo Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Sjekk hva som skjuler seg bak kalenderluken:Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 3 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg gjentar som ved forrige artikkel, kan dere vennligst slutte å lenke til hovedsiden når publikumet vil fram til julekalenderen? 4 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg gjentar som ved forrige artikkel, kan dere vennligst slutte å lenke til hovedsiden når publikumet vil fram til julekalenderen? Hva mener du? Jeg kan ikke se noe galt med lenkene her? 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Yay, håper inderlig jeg får denne Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Interessant tastatur! Dog litt spent på hvordan det ville gått med %&/()=?`[]{} i starten. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hva med å hente informasjonen dere har lagret fra den innloggede brukeren slik at man slipper å skrive inn infoen. Litt irriterende når enn skal svare på noe slikt som 4x24 kalenderluker Er tross alt ekstra medlem. 5 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg gjentar som ved forrige artikkel, kan dere vennligst slutte å lenke til hovedsiden når publikumet vil fram til julekalenderen? Kom du via gjerrigknarken? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Jeg gjentar som ved forrige artikkel, kan dere vennligst slutte å lenke til hovedsiden når publikumet vil fram til julekalenderen? Hei Det finnes et lite triks for å spare tid. Bruker du denne URL-en vil du alltid komme til den nyeste oversikten over kalenderne våre og premiene: http://www.teknofil.no/julekalender Endret 3. desember 2013 av SiR0 1 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Jeg har dette på jobb, men med merkede taster. Turte ikke ta dette i tilfelle det skulle bli for vanskelig. Men nå er jeg klar Eneste minuset er at sjefen kan høre om man jobber eller surfer Endret 3. desember 2013 av xibriz Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg har faktisk ikke bruk for dette, så jeg hopper over denne. En liten promille ekstra vinnersjanse til dere alle fra meg i førjulspresang. 2 Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hva med å hente informasjonen dere har lagret fra den innloggede brukeren slik at man slipper å skrive inn infoen. Litt irriterende når enn skal svare på noe slikt som 4x24 kalenderluker Er tross alt ekstra medlem. Auto-fill i Chrome/Chromium, de andre leserne har sikkert noe liknende Fungerer perfekt for meg :o Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jaja, lykke til til vinneren, GLED DEG! Lenke til kommentar
Frepz Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hadde vært morro å få tak i et slikt tastatur Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Auto-fill i Chrome/Chromium, de andre leserne har sikkert noe liknende Fungerer perfekt for meg :o Hadde allikevel vært fint om det kunne vært tilknyttet brukeren. AtW 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg gjentar som ved forrige artikkel, kan dere vennligst slutte å lenke til hovedsiden når publikumet vil fram til julekalenderen? Hva mener du? Jeg kan ikke se noe galt med lenkene her? At når en klikker på logoen for de forskjellige søstersidene, så kommer en til forsiden i stedet for julekonkurransen. Det krever å laste inn to sider i stedet for en, som kan være irriterende f. eks. på mobilt nettverk. Er jo en bevisst handling fra Tek-nettverket for å generere flere klikk, men jeg påpeker det fordi det er illojalt ovenfor oss lesere. 1 Lenke til kommentar
djsi Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg gjentar som ved forrige artikkel, kan dere vennligst slutte å lenke til hovedsiden når publikumet vil fram til julekalenderen? Hva mener du? Jeg kan ikke se noe galt med lenkene her? At når en klikker på logoen for de forskjellige søstersidene, så kommer en til forsiden i stedet for julekonkurransen. Det krever å laste inn to sider i stedet for en, som kan være irriterende f. eks. på mobilt nettverk. Er jo en bevisst handling fra Tek-nettverket for å generere flere klikk, men jeg påpeker det fordi det er illojalt ovenfor oss lesere. ser ingenting illojalt med det? ikke bare tilbyr de trofast en julekalender i år også som siste år, men julekalenderen gjør akkurat det den skal, den virker fint hos meg i alle fall, så hva i huleste mener du redaksjonen gjør som er illojalt ovenfor oss brukere? dessuten, hvorfor skriver du da bare ikke inn /julekalender etter adressen? eller bruker loggen din og trykker deg direkte inn derfra? eller er du egentlig bare en lat kverulant.. Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Vi var for opptatt med å lete etter de riktige knappene til å legge merke til lydenHaha :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå