HelloKjersti Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Blir det din tur til å vinne i dag?Konkurranse: Julekalender 2013 – Luke 3 Lenke til kommentar
Vodoking Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Mener vel 1000 kroner?? på svar alternativ 1, i spørsmål 2. Hmm Ha en fin dag! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Spekulering og svar på oppgavene skal ikke postes i tråden 1 Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Vel, her kommer jo uansett ingen til å vinne noe med de svaralternativene. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Kan være man søker litt i artikler på Akam og kanskje finner noe som passer, da, vettu. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Joda, det er ikke det at jeg er pessimistisk... bare at det mangler korrekte svaralternativer på spørsmål 2... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Joda, det er ikke det at jeg er pessimistisk... bare at det mangler korrekte svaralternativer på spørsmål 2...Det var rart -for jeg fant et korrekt svaralternativ ... Men på den andre siden, så har jeg en fordel da jeg har vunnet et par av "Dagens bilde" 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det spiller ingen rolle ettersom man aldri vinner slike konkurranser allikevel. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det spiller ingen rolle ettersom man aldri vinner slike konkurranser allikevel. Helt enig, anbefaler alle og slutte med å svare på disse konkurranser 2 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Joda, det er ikke det at jeg er pessimistisk... bare at det mangler korrekte svaralternativer på spørsmål 2...Eller at enkelte ikke finner sidekommentarer i tidligere artikler... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Kan være man søker litt i artikler på Akam og kanskje finner noe som passer, da, vettu. Da er du god, det du finner ('' ..vil alle som får valgt ut et bilde som dagens bilde, få en gratis forstørrelse av det bildet. En gavekode vil bli tilsendt på PM til vinnerne'), stemmer i alle fall ikke med noen av alternativene Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Da er du god, det du finner ('' ..vil alle som får valgt ut et bilde som dagens bilde, få en gratis forstørrelse av det bildet. En gavekode vil bli tilsendt på PM til vinnerne'), stemmer i alle fall ikke med noen av alternativene Da er jeg med andre ord god. Fant noe annet, jeg, i en nyere artikkel. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Det var rart -for jeg fant et korrekt svaralternativ ... Jepp - det var bare å lese litt mer. Hvorfor må det være så fristende for meg å legge ut et lite hint... Endret 3. desember 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Kan noen poste en link til hvor man finner svar på spørsmål 2 når konkurransen er avsluttet? Er blind jeg gitt... Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Problemet med spørsmål nr. 2 er vel heller at 2 av svarene er korrekte i følge artikkelen ;-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Se tekst i denne artikkelen om premier i bildekritikken: http://www.akam.no/artikler/konkurranse-har-du-lyst-pa-sonys-lille-fullformatkamera/153506 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg