Mrwax95 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Hei ! Hvordan får jeg ruteren min til å bli open på call of duty ghost? klarer ikke å finne ut hvordan :s takk! Endret 2. desember 2013 av Mrwax95 Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kjøp deg en ordentlig router... Har du prøvd Portforwarding? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Du må finne porten ghost bruker og lag en ny regel for ruteren. Fremgangsmåte varierer fra ruter til ruter. Anbefaler å ta en titt på: portforward.com. Antar at du skal sette opp egen server? Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Du må finne porten ghost bruker og lag en ny regel for ruteren. Fremgangsmåte varierer fra ruter til ruter. Anbefaler å ta en titt på: portforward.com. Antar at du skal sette opp egen server? Ruteren ligger ikke der.... Nei skal bare få den åpen Kjøp deg en ordentlig router... Har du prøvd Portforwarding? Ruteren er dritsmud den! laster ned på 5.5mb/s på 5Ghs trådløst... Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ruteren er dritsmud den! laster ned på 5.5mb/s på 5Ghs trådløst... WOW! OMG! 103Mb/s her... Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 WOW! OMG! 103Mb/s her... du laster ned 100 megabytes trådløst ? har 100/100 linje jeg og kjære deg Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Portforward har guider til andre routere fra Jensen. http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/JensenScandinavia/default.htm Regner med du kan bruke en av de som mal. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nei, jeg fikk 103 megaBITS i sekundet da jeg hadde 100Mbit linje... Forskjell på Megabit (Mb) og Megabyte (MB) vettu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå