Pug Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg leter etter en test som jeg tror itavisen.no hadde for en stund siden.. .De testet trådløse telefoner, analoge og ISDN. Har lett igjennom itavisen.no, men finner ikke testen! Noen som vet hvordan jeg kan finne den, eller om det var en annen side som testet telefonene? Ps: Visste ikke hvor jeg skulle poste, så dette er sikkert feilpostet...? (Passer jo ikke på mobil ihvertfall) Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 med frykt for å høres ut som alle andre: 4 sec med google http://www.google.com/search?sourceid=navc...test+av+telefon edit; sitter selv med siemensen som vant og den er knall (selv om man til dels betaler for funksjoner man aldri kommer til å få bruk for. Trust me! Vi bruker den på jobben og (gedigen stor meny-butikk) og der brukes virker de og veldig bra når de kjører sin egne lille interne telefonsentral. Det gjelder nok i høyeste grad at du får hva du betaler for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå