memberid-323818 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hei, har fått mye hjelp på forumet før så spør nå og. Jeg har en litt sliten Toshiba Satellite laptop. Med 4gb RAM. Tidligere på dette året dro jeg på en lan, med 2 venner. Vi gamet helgen rundt, ikke noe krevende men spill som tf2, minecraft og war thunder, skype gikk alltid i bakgrunnen. Cpu bruk da pcen ble slått på var 60%. Men de siste 2 månedene da jeg og de har lanet, på akkurat samme settings, akkurat samme spill med skype i bakgrunnen, takler bare pcen war thunder... og det på medium graphics, så lavere... Men forskjellen er blitt at pcen bruker 100% cpu når jeg slår den på. Rammen er som regel rett etter slått på, på 3,85 gb av 4 gb. Men hvert spill bruker mere en 0,15 gb ram, så detter er blitt et problem. Legger til at den før dette bare brukte 3 gb ram. Windows tar jo 2,5 gb. Med w7 Har tenkt og reinstalere windows, men ville spørre her først om det er nødvendig. Takker på forhond for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå