nane Skrevet 2. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2013 Telenor har brettet til 4380,00 inkludert mobilt bredbånd xs (1gb/mnd)! https://nettbutikk.telenor.no/Nettbrett/samsunggalaxynote10.14g16gb#! Laveste pris i følge prisjakt er 5360,-! Løp og kjøp Er det noen som har erfaring med dette brettet? Lenke til kommentar
Mr. Nibble Skrevet 3. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2013 Må jo være en bra pris det. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 5. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Faktisk et meget bra tilbud. Lite interessert i å ha Telenor, men når det er så billig så har det i grunn lite å si. Noen som aner om Telenor pleier å sette på operatørlås på nettbrett? Vet de er flinke til å gjøre det på mobiler, men usikker på hvor utbredt det er på nettbrett.. Noen med erfaringer av nettbrettet? Endret 5. desember 2013 av Real-Madrid Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 5. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2013 Kongetilbud! Ser også at Telenor selger Xperia Tablet Z med Mobilt Bredbånd S (5GB) til en totalpris på 3880,-. Det er heller ikke ikke. Lenke til kommentar
nane Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Har nå brukt note'n i noen dager. Rask, super skjerm. Litt usikker på om jeg kommer til å bruke pennen til noe fornuftig noen gang. Hadde tenkt å bruke den når jeg studerer, men foreløpig føles det bare ikke helt riktig ut å skrive på en skjerm. Har også en ipad3 fra før. Litt usikker på om det er noe stor forskjell på de under daglig bruk. Men tar nok bare litt tid å finne de riktige appene. Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg har hatt dette nettbrettet i 5 uker nå og er kjempefornøyd. Nydelig skjerm og svært raskt. Synes S-Note og pennen fungerer svært bra til kladding av figurer og beregninger (jeg er ingeniør). Jeg bruker pennen mye til surfing og vanlig tastaturbruk også, veldig greit å slippe bruke de store "labbene" mine på skjermen. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg fikk tak i Sony Tablet Z til 2390 inkludert 1GB data DET er bilig! Pris i butikk er 5690,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå