endretbrukernavn Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Nei det gjør de ikke, siste tall fra SSB viser at ikke-vestlige i Norge føder 2.4 barn i snitt. Hvorfor lyver du? Vi må huske på at SSB er talerør for de som ønsker muslimsk innvandring, og SSB ønsker slik innvvandring selv også. SSB er et uavhengig statistikkbyrå og driver ikke å fremmer noen politisk agenda nei, om man ikke liker tallene som kommer betyr ikke automatisk at de ikke er riktige Ser at TWFA har postet denne tidligere, men kan poste den en gang til: SSB er ikke uavhengige, og det har de så vidt jeg vet aldri vært. Nei det gjør de ikke, siste tall fra SSB viser at ikke-vestlige i Norge føder 2.4 barn i snitt. Hvorfor lyver du? Vi må huske på at SSB er talerør for de som ønsker muslimsk innvandring, og SSB ønsker slik innvvandring selv også. SSB er et uavhengig statistikkbyrå og driver ikke å fremmer noen politisk agenda nei, om man ikke liker tallene som kommer betyr ikke automatisk at de ikke er riktige Ser at TWFA har postet denne tidligere, men kan poste den en gang til: Tallene er altså langt unna de 6-10 barn per kvinne som det ble påstått at de føder av TS SSB fremmer til enhver tid statens politikk.Og siden den politikken bla går ut på å få flest mulig muslimer til Norge, og samtidig skjule det på best mulig måte for folket, så støtter SSB lojalt opp denne politikken. Og hva skulle liksom SSB tjene på det? Påstandene dine faller på sin egen urimelighet og det finnes ingen annen forskning som viser noe annet enn at fødselstallene blandt ikke-vestlige er på vei ned uansett hvor mye enkelte måtte late som noe annet 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Vi er rundt 5 millioner mennesker i Norge i dag. Mange kommer fra andre land, andre kulturer og andre trossamfunn, men er dette bra for Norsk kultur? Nei. Og pga denne innvandringen så er Norge i ferd med å bli ødelagt, men det er det politikerne vil, Hvem tenker du på da? Er det europeerne som kommer hit for å jobbe som utgjør 3/4 av de som kommer hit du er redd for? Det jeg tenkte på er først og fremst muslimer, som har en ukultur og en religion/ideologi som er totalt forskjellig fra europa og Norge. islam er et fremmedelement i Norge og europa, og har overhode ikke noe her å gjøre. Ja det samme ble jo hevdet på 15-1600 tallet om de slemme fæle katolikkene som kom hit med sin nye religion, likevel greide de å tilpasse seg og muslimene ser ut til å klare det ganske godt de også selv om integreringen fortsatt har et forbedringspotensiale. Den katolske kirke var nok tilstede i europa lenge før både 1500 og i600 tallet Og muslimene vil uansett ikke klare å ta over Norge selv med dagens innvandringstempo og fødselstall, katolikkene er allerede forbigått de som største tros og livssynssamfunn utenom Den Norske Kirke og antallet vil ikke øke til noe mer enn 4-6% i fremtiden Hvis du tror på SSB så forstår jeg godt at d mener at muslimene aldri kan overta Norge. For i følge dem så forsvinner muslimene på en mystisk måte etter første og andre generasjon.Og de får heller ikke mange barn. Når det gjelder katolikkene og antall, så har det sin forklaring i at Norge aldri har vært noe katolsk land, og den katolske kirke har relativt nylig etablert seg i Norge. Og bortsett fra en periode i tidlig middelalder hvor de prøvde seg, men ble kastet ut, så har vi heldigvis ikke vært så veldig plaget med den katolske kirke i Norge. Lenke til kommentar
endretbrukernavn Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hvis du tror på SSB så forstår jeg godt at d mener at muslimene aldri kan overta Norge.For i følge dem så forsvinner muslimene på en mystisk måte etter første og andre generasjon.Og de får heller ikke mange barn. Selvsagt, det finnes jo heller ikke noen andre tall som viser noe annet ettersom fødselstallene blandt muslimske kvinner er fallende og nesten på nivå med norske samtidig som man vet at 40% av alle ikke-vestlige som kommer til Norge er kristne. Så får du late som om alle statistikker som ikke støtter ditt syn er feil så mye du vil, resten av oss vet heldigvis bedre Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Gode nye Norge... *Bilde* Geir Nå vet jeg ikke om du er utlending, men har Norge blitt noe bedre nå (samfunnet)?. Folk sier jo at Norge hadde stoppet uten innvandringen, dette vet jeg ikke noe om. Men folk sier så mye rart. kriminaliteten har jo gått opp kraftig de siste årene, mye på grunn av innvandre (ikke vestlige)! - http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/03/05/en-av-tre-innsatte-er-utlendinger - http://www.nrk.no/norge/_-utlendinger-er-hovedproblemet-1.10938373 Osv Endret 11. februar 2014 av MathiasOslo Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Norge er blitt bedre på noen områder, verre på andre. På plussiden noterer jeg at homofile har gått fra å være lovløse til å ha nesten fulle rettigheter i samfunnet. At kvinner har anledning til å bidra intellektuelt i samfunnet. På den negative siden noterer jeg en håpløs innvandrings- og asylpolitikk som skaper klienter av folk som burde vært i arbeid, og som ikke klarer å skille de som vil bidra fra de som vil snylte, og en kriminalpolitikk som synes uten midler mot de som vil stjele. Dagens politi sitter inne på kontoret og vurderer hvilke saker de skal gidde å etterforske, istedet for å etterforske dem. Kriminaliteten har økt i de vestlige land. Ikke på grunn av innvandring som sådan, at vi får en overdose av kriminelle med på kjøpet er en følgeskade av den politikken som føres. Men den viktigste årsaken til kriminalitet ligger i samfunnsutviklingen. Vi er mer materielle, har det mer travelt og mindre tid til hverandre, og stoler mer på at staten skal ordne opp og betale regningen. Alle skal ha to biler og TV og 12-åringer skal ha mobil og ipod. Vi jobber ikke hardere enn før, men synes det er rimelig at vi får høyere lønn for å betale for ipoden og bilene og hytta på fjellet. Lønnsveksten fører til prisvekst, og så er vi like langt. Dette er et dilemma jeg ikke har enkle løsninger på. Man kan ikke nekte folk velstand, selv om resultatet er at vi får "velstandskriminalitet" (folk i samfunn der man eier mer raner og stjeler for å få mer selv, i samfunn der ingen har noe stjeler man for å overleve.) Noen vil mene at det var bedre at mødrene var hjemmeværende og kunne passe på, men husk at innvandrerkvinnene i stor grad er hjemmeværende, uten at det stopper innvandrere for å være overrepresentert på krimstatistikken. Geir 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) God post, Geir - og jeg følger på med å si at fra gammelt av het det seg at hvis du eier fler enn 7 ting, vil tingene eie deg .. Eksempelvis alle disse båteierne i hovedstaden som har latt tyver få herje fritt, og først nå gidder de sjekke opp sin egen eiendom .. Vet ikke om jeg synes så veldig synd i dem På tide å skjære ned på havesyken, i hvert fall til et nivå som man selv kan kontrollere, og ikke syte overfor samfunnet fordi det tilfeldigvis ikke fikk med seg den siste nyanskaffelsen din Endret 11. februar 2014 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå