Hvaskaljeghete Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Trenger hjelp med å bestemme meg for kjøp av stasjonær spill pc i prisklassen 6 til 8000. Vil ha en pc som kan dra de fleste spill, og vil gjerne ha inkludert skjerm, mus og tastatur. Lenke til kommentar
iNorway Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Her er mange andre topics som spør om det samme du spør om. Skulle hjerne ha hjulpet deg, men det kan være en idè å lese gjennom noen andre topics først. 2 Lenke til kommentar
Hvaskaljeghete Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Her er mange andre topics som spør om det samme du spør om. Skulle hjerne ha hjulpet deg, men det kan være en idè å lese gjennom noen andre topics først. Jeg må si det hjalp meg veldig lite du. Eg vil gjerne ha ferdigbygd stasjonær, men de fleste på forumet vil bygge selv. De som ikkje vil byggje selv har enten for høy eller lav prisklasse. Lenke til kommentar
iNorway Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Da så. Er nå på en stasjonær selv, så kan hjelpe Siden du skal ha alt i en pakke, vil jeg anbefale deg å bruke http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10627 for å konfigurere alt i en pakke selv. Lenke til kommentar
iNorway Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Om du går inn på http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10821 Og deretter velger ut hvilken mus, skjerm, tastatur og annet du vil ha. Lenke til kommentar
Hvaskaljeghete Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Tenker litt på skjermkabel. Hva skal jeg velge og hva er forsjellen mellom de utenom utseende? Lenke til kommentar
iNorway Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Ville valgt: HDMI 1.4 Kabel M/M 2m gullkontakter 1.4 verifisert HDMI-kabel med gullkontakter, Da det er litt mer futureproof. Men da må du og velge en skjerm som støtter HDMI. Endret 3. desember 2013 av iNorway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå