ari-gold1 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 20% eksamen imorgen i faget, hva skjer visst jeg stryker imorgen? Kan jeg konte 20% til våren og samtidig ta 80% også da? Lenke til kommentar
Anette94 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Lurt litt på det, jeg også, men slik jeg har forstått det er det mulig å stryke på denne og fremdeles få ståkarakter til våren (krever en god karakter til våren, da...). Er det noen som vet hvor mange poeng eller spørsmål man må ha riktige for å få ståkarakter? Et riktig svar = 3 poeng. Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er mulig å stryke på den å allikevel ta 80% eksamen til våren. Eneste er at du ikke får den fullstendige karakteren før begge er bestått. Lenke til kommentar
StudentenpåBI Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Noen med løsningsforslag til dagens MC eksamen i matematikk for økonomer BI? Lenke til kommentar
g33k88 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Løsningsforslaget pleier vel å bli lagt ut ila dagen eller morgendagen, jeg venter på det selv. Poster det her om jeg får tak i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå