Realzi Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Test multiplayer, regner med spillet går opp til en tier da. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Når er det ikke noe vits i å være uenig i en anmeldese, men i mine øyne kunne spillet vært så mye bedre. Kjøring og skytingen er så ufattelig unøyaktig og er egentlig ikke forbedret noe fra enern. For all del, spillet er meget gøy.. en stund, til du er lei av å tulle rundt. 1 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Når er det ikke noe vits i å være uenig i en anmeldese, men i mine øyne kunne spillet vært så mye bedre. Kjøring og skytingen er så ufattelig unøyaktig og er egentlig ikke forbedret noe fra enern. For all del, spillet er meget gøy.. en stund, til du er lei av å tulle rundt. Jeg nevnte noe av dette, ja. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Bra spill, men hver gang jeg starter det blir jeg like irritert på hvor dårlig kontrollene fungerer og skyting. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det er ett konge spill, men synes ikke det var på sitt beste før du kommer inn i det. Og styring når man hopper og i hooken, er ikke den beste. Men tror etter å ha sett denne, at jeg må vurdere å reinstallere det. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nok en gang en meget velskrevet anmeldelse av et spill fra MiSP. Dekker det meste man trenger å vite og tar for seg både styrker og svakheter på en veldig bra måte. Ser frem til neste anmeldelse fra deg! Just Cause 2 er på mange måter ett spill som ikke er spesielt bra, men allikevel fantastisk morsomt nettopp pga friheten man har. Alltid like artig og se hva slags kaos man kan få til og ikke minst hvordan man kan skape det. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Enkelt og greit ett av mine favorittspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå